کنترل کیفیت خدمات در واحدهای گردشگری استان برای خدمت رسانی به زوار

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت : در راستای تشدید بازدیدهای نظارتی به منظور کنترل کیفیت خدمات در واحدهای گردشگری استان اعم از مراکز اقامتی، پذیرایی و مجتمع‌های خدمات رفاهی در راستای رفاه حال زائران وررودی به استان انجام می‌شود .
کد خبر: ۱۱۷۹۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵ 09 August 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ شریفی بیان داشت :  در راستای رفاه حال زائران اربعین حسینی (ع)، تمامی  تأسیسات گردشگری شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مهمان‌پذیرها، مجتمع‌های گردشگری و خدمات‌رسان، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و سنتی و همچنین نمازخانه‌های بین‌راهی، سرویس‌های بهداشتی و موکب‌های مستقر در مسیر تردد زوار حسینی ، توسط مسئولان اداره‌کل استان مورد بازدید  و نظارت قرار خواهند گرفت.

وی افزود : به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی و بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده مقرر شده است بازدیدهای نظارتی روزانه در کل استان به‌صورت منظم و مستمر انجام پذیرد.

شریفی ادامه داد : با عنایت به فرارسیدن ایام اربعین و به‌منظور نظارت بر عملکرد و فعالیت واحدهای گردشگری و کنترل نحوه ارائه خدمات به مسافران و زوار حسینی، طرح ویژه نظارت بر تأسیسات گردشگری، نمازخانه‌های بین‌راهی و سرویس‌های بهداشتی استان آغاز و تا پایان این‌ ایام به‌صورت ویژه ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد : آمادگی کامل مراکز اقامتی، خانه مسافرها برای اسکان ضروری مسافران و زوار حسینی پیش‌بینی شده است./غ

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار