استاندار ایلام؛

۵۰۰ موکب در استان خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی را برعهده دارند

استاندار ایلام گفت : بیش از ۵۰۰ موکب در این استان خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی را برعهده دارند.
کد خبر: ۱۱۷۹۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵ 06 August 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا بیان داشت :  مردم این استان هم در ایام اربعین و هم در عرصه‌های مختلف آزمون خود را پس داده و به بلوغ و پختگی سیاسی و معنوی رسیده‌اند؛ به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایلام یک دژ مستحکم در زمان دفاع مقدس‌ بوده است.

وی افزود : اربعین امسال نیز هر چند جای خالی رئییس جمهور شهید، عیان و آشکار است اما با همت مسئولان کنونی و دولت چهاردهم بهترین اربعین برای خدمت رسانی به زوار رقم زده می‌شود.

استاندار ایلام مطرح کرد: کمیته‌های ۱۹ گانه ستاد اربعین استان ایلام هماهنگ با ستاد مرکزی اربعین برای خدمت رسانی به زائران، تشکیل شده‌اند تا بهترین خدمات به زوار مراجعه کننده به مرز مهران ارائه شود.

وی یاد آور شد : طی روزهای اخیر، پنج هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال طرح تکمیل شده مربوط به دولت سیزدهم افتتاح شد و برخی دیگر از طرح‌ها نیز در هفته دولت یا دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

بهرام نیا تاکید کرد :  با اشاره به اینکه طرح بزرگ تونل کبیرکوه تا هفته دولت افتتاح می‌شود، گفت: برای این طرح کلان ملی تاکنون ۲۳ هزار میلیارد ریال هزینه شده است و این میزان تا زمان بهره برداری این اعتبار به ۲۹ هزار میلیارد ریال افزایش می‌یابد.

وی گفت : بیمارستان و تصفیه خانه ملکشاهی، کاغد سنگی چرداول، فولاد زاگرس گستر ایوان برای هفته دولت آماده افتتاح است و فاز نخست سامانه گرمسیری با ۱۳۰هزار میلیارد ریال هزینه که ۷۰ هزار میلیارد ریال آن مربوط به دولت سیزدهم بود، در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار