افتتاح و آغاز هفت طرح عمرانی و اقتصادی در میامی با ۱۲۸ میلیارد ریال

هفت طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۲۸ میلیارد و ۶۶۲ میلیون ریال روز شنبه با حضور معاون استاندار سمنان در شهرستان میامی افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۱۱۸۳۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲ 07 September 2024
به گزارش «تابناک سمنان» به نقل از ایرنا، هفت طرح عمرانی و اقتصادی با حضور محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان، علیرضا آشوری فرماندار میامی و جمعی از مدیران استان سمنان و شهرستان میامی در بخش کالپوش افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
 
علیرضا آشوری اظهار کرد: ۶ واحد مسکونی با اعتبار بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در روستای «باغچه» افتتاح و به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) میامی تحویل شد.
 
وی به افتتاح اقامتگاه بوم‌گردی روستای «دشت شاد» اشاره کرد و گفت: این اقامتگاه با اعتبار هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به همت دهیاری روستا به بهره‌برداری رسید.
این مسوول به افتتاح استخر پرورش ماهی سردآبی در روستای «قوشه دگرمان» اشاره کرد و افزود: این طرح با اعتبار هفت میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاری افتتاح و بهره‌برداری شد.
 
وی از افتتاح سه اقامتگاه بومگردی در شهر رضوان خبر داد و گفت: این واحد‌ها به همت شهرداری و با هزینه ۱۶ میلیارد و ۴۴۷ میلیون ریال افتتاح شد.
آغاز عملیات اجرایی سه طرح عمرانی در میامی
 
فرماندار میامی افزود: عملیات اجرایی خط انتقال آب شرب روستای «نردین» با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی اجرایی می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای در سه راهی روستای «نردین» آغاز شد، ابراز کرد: برای اجرای این طرح ۱۶ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شد.
 
وی از کلنگ‌زنی طرح ساخت پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران شهرداری رضوان خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح اعتباری بیش از ۶۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.
 
فرماندار میامی به پیشرفت ۷۰ درصدی طرح تصفیه‌خانه آب روستا‌های بخش کالپوش اشاره کرد و افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی در حال اجرا است.
 
حدود ۸۸ درصد از مردم میامی در روستا‌ها زندگی می‌کنند و بیشتر به شغل دامپروری و کشاورزی مشغول هستند. این شهرستان با ۲ بخش کالپوش و مرکزی و جمعیتی حدود ۴۰ هزار نفر در شرق استان سمنان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار