مدیرکل صمت استان همدان:

پتروشیمی ابن سیناوارد عملیات احداث شد

مدیرکل صمت استان همدان گفت: پروژه بزرگ پتروشیمی ابن سینا به همت دولت مردمی پس از سال‌ها رکود وارد عملیات احداث شد و کمتر از سه سال آینده فاز اول این مجموعه با ۳۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری بهره برداری خواهد شد. 
کد خبر: ۱۱۸۲۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸ 30 August 2024

پتروشیمی ابن سینا با یک میلیارد دلار سرمایه گذاری خون تازه در کالبد صنعت همدان 

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان، احمد شانیان در آئین افتتاح شرکت نگار پلاست در شهرستان فامنین به اجرای پروژه‌های صنعتی اثرگذار در این شهرستان اشاره کرد و گفت: برای فامنین آینده صنعتی بسیار خوبی انتظار داریم. 

مدیرکل صمت استان همدان اظهار داشت: پروژه بزرگ پتروشیمی ابن سینا به همت دولت مردمی پس از سال‌ها رکود وارد عملیات احداث شد و کمتر از سه سال آینده فاز اول این مجموعه با ۳۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری بهره برداری خواهد شد. 

وی تصریح کرد: برای این پروژه ۳ فاز با سرمایه گذاری یک میلیارد دلار برنامه ریزی شده که با پشتیبانی و پیگیری دولت وفاق ملی به تدریج احداث و افتتاح می‌شود. 

شانیان گفت: علاوه بر پتروشیمی ابن سینا شاهد پیشرفت شهرک صنعتی نگارخاتون در این شهرستان هستیم که از دغدغه‌های مسئولان و مردم این دیار بود. 

وی با اشاره به واگذاری ۸۷ قطعه زمین به صاحبان صنایع در این شهرک صنعتی خاطرنشان کرد: ۵۵ واحد دارای پیشرفت فیزیکی هستند که با راه اندازی آنها بی تردید شاهد رونق اشتغال و تولید در شهرستان فامنین خواهیم بود. 

مدیرکل صمت استان همدان از پرداخت ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات به این واحد‌ها خبر داد و افزود: با حمایت دولت به واحد‌های در حال احداث تسهیلات مورد نیاز ارائه می‌شود تا به مرحله بهره برداری برسند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار