توسعه گردشگری، مطالبه جدی مردم ملایر است

احمد آریایی نژاد گفت: چند سالی است زیر ساخت‌ها در حوزه‌های مسکن، پالایشگاه و نیروگاه‌های خورشیدی رها شده است، برای حل این مشکلات باید آینده‌نگری داشته باشیم، چراکه تحقق جوان‌سازی جمعیت، مستلزم تامین زیرساخت‌های لازم همچون مسکن، برق و آب است.
کد خبر: ۱۱۷۹۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۱ 10 August 2024

چند سالی است زیر ساخت‌ها در حوزه‌های مسکن، پالایشگاه و نیروگاه‌های خورشیدی رها شده است، برای حل این مشکلات باید آینده‌نگری داشته باشیم، چراکه تحقق جوان‌سازی جمعیت، مستلزم تامین زیرساخت‌های لازم همچون مسکن، برق و آب است.

به گزارش تابناک همدان از ملایر: "احمد آریایی‌نژاد" نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان ملایر اظهار کرد: خبرنگاران جهادگران جامعه هستند ،شهادت خبرنگاران فلسطینی، نشان داد که گاهی برای دستیابی به حقایق باید جان داد و با وجود شعارهای استکبار مبنی بر اینکه خبرنگاران در جنگ مستثنی هستند، اما در عمل اینگونه نیست و خبرنگاران زیادی در جنگ غزه به شهادت رسیدند.

وی بر ضرورت هم‌اندیشی، همدلی، برنامه‌ریزی، کار کارشناسی در پیشبرد اهداف و رسیدن به موفقیت تاکید کرد و ادامه داد: توسعه حوزه گردشگری، مطالبه جدی مردم ملایر است و باید از این ظرفیت برای رشد و توسعه اقتصادی این شهرستان و رفع مشکلات مردم استفاده کنیم.

آریایی نژاد یکی از الویت های شهرستان را تلاش برای رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال دانست و گفت : بکارگیری فرهنگیان بازنشسته، افزایش سن بازنشستگی و بیکاری، به دلیل کاهش تولید و درآمد در کشور و راهکار اصلی آن تقویت تولید است و ضعف تولید و درآمد موجب تقویت واسطه‌گری و دلالی در کشور و ایجاد مشکلات اقتصادی می‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آب مهمترین مساله در هر منطقه به ویژه روستاهاست که در صورت عدم تامین آب روستاها، مهاجرت از روستا افزایش می‌یابد و شاهد مشکلات اجتماعی در شهرها خواهیم بود.

آریایی نژاد اظهار امیدواری کرد و گفت: باید زیرساخت‌های لازم برای تامین آب روستاها را فراهم کنیم، در صورت لایروبی و احیا قنوات، قطعی برق چاه‌های کشاورزی مشکلی برای کشاورزان و باغداران ایجاد نمی‌کند.

وی با بیان اینکه چند سالی است زیر ساخت‌ها در حوزه‌های مسکن، پالایشگاه و نیروگاه‌های خورشیدی رها شده است، خاطر نشان کرد: برای حل این مشکلات باید آینده‌نگری داشته باشیم، چراکه تحقق جوان‌سازی جمعیت، مستلزم تامین زیرساخت‌های لازم همچون مسکن، برق و آب است.

این مقام مسئول مطرح کرد: سلیقه‌های حزبی و جناحی بر هم‌اندیشی، کار گروهی و کارشناسی ارجعیت دارد و برخی به جای ارائه برنامه به دنبال یارگیری هستند و این سیاست غلط باید اصلاح شود و نباید اشتباه گذشتگان را تکرار کنیم.

آریایی نژاد بیان کرد : برای رفع مشکلات مردم و شهرستان خبرنگاران در کنار نمایندگان مجلس باشند، کار ما اجرایی است و مردم باید در انجام وظایف کنار نمایندگان باشند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود : در جامعه گاهی بین واقعیت و حقیقت فاصله وجود دارد و رسانه‌ها باید واقعیت را به حقیقت نزدیک کنند، اما افرادی که با حقیقت مخالف هستند، خواستار از بین بردن این فاصله نیستند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد : خبرنگاران باید حقیقت و واقعیت را برای جامعه روشن کنند، باید از انتشار اخباری که منجر به انتشار بدی و اختلاف در جامعه می‌شود، پرهیز کنند، چراکه قلم جایگاه حساسی دارد و نباید آن را ارزان فروخت.


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بخش جنوب استان همدان نسبت به شمال استان عقب‌ماندگی دارد، بیان کرد: در صورت عدم جبران این عقب‌ماندگی، شاهد مهاجرت بیشتر مردم از این مناطق و گسترش عقب ماندگی‌ها هستیم.

وی عنوان کرد : فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم برای انتقال اشیاء و اسکلت‌های انسانی، در کنار ایجاد سایت موزه شهر زیرزمینی سامن از دیگر ضرورت‌ها است.

آریایی‌نژاد مطرح کرد : ساماندهی منطقه ویژه اقتصادی، تناسب دانش‌آموختگان با نیاز جامعه، خانواده، آموزشگاه‌ها، رسانه‌ها و تقویت تولید کشور، دسترسی آسان به خدمات کارپروری و اسناد بالا دستی آموزش را از جمله نیازهای جامعه است که باید به آن توجه شود.

وی با اشاره به بر برگزاری جشنواره مبل و منبت ملایر، اظهار داشت : نباید حق کسانی که در پشت صحنه جشنواره مبلمان منبت تلاش کردند، ضایع شود و جشنواره مبلمان منبت باید ضمن ساماندهی، به موقع و به هنگام برگزار شود.

وی خدمت و مراوده با مردم را از اولویت‌های مهم برشمرد و ادامه داد : ما بدهکار مردم هستیم و در قبال مشکلات مردم باید پاسخگو باشیم و بر این اساس مجلس و دولت باید مطالبات مردم را برآورده کنند.

آریایی‌نژاد ضمن تاکید بر اهمیت رعایت انصاف و خدمت‌رسانی به مردم توسط نمایندگان مجلس و دولت، گفت : هدف نمانیدگان ملایر، حرکت و پیشرفت این شهرستان به سمت جلو و رفع مشکل مردم با استفاده از توان و ظرفیت‌های موجود است.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی ادامه داد : وجود اختلاف، توان ما را کمتر می‌کند و در این راستا تکلیف و وظیفه ما خدمت به مردم، رفع تنش و ایجاد آرامش و تلاش برای حل مشکلات و مطالبات مردم است.

الهام قنائی، خبرنگار

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار