اجرای طرح آرامش در شهر

اجرای دهمین مرحله طرح آرامش در شهر در استان همدان با هدف تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر
کد خبر: ۱۱۸۰۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳ 15 August 2024

اجرای دهمین مرحله طرح آرامش در شهر در استان همدان با هدف تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر

به گزارش تابناک همدان، سردار فرمانده انتظامی استان "همدان" از اجرای دهمین مرحله طرح آرامش در شهر در حوزه برخورد با قاچاقچیان، خرده فروشان و معتادان متجاهر با دستگیری ۳۴۱ نفر و کشف بیش از ۱۳۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد.

سردار "سلمان امیری" در تشریح این خبر گفت: یکی از دغدغه‌ها و مطالبات مردمی در حوزه امنیت اجتماعی برخورد با قاچاقچیان و جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر و پاکسازی محلات از لوث وجودی این دسته از افراد می‌باشد، پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای پاسخگویی به این مطالبه در ۳ روز گذشته سال جاری اقدام به اجرای طرح جمع آوری و پاکسازی خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر با همکاری فرماندهی محترم انتظامی شهرستان‌های تابعه کرد.

وی افزود: در این رستا تعداد ۱۱۵ نفر قاچاقچی وخرده فروش مواد مخدر دستگیر و مقدار ۱۳۵ کیلو و ۵۰۸ گرم از انواع مواد مخدر و ۲ هزار و ۷۶۰ عدد قرص‌های غیر مجاز کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند و ۲۲۶ نفر معتاد متجاهر دستگیر شده در این طرح پس از غربالگری به مراکز ماده ۱۶ و ۱۵ تحویل شدند و نیز در این رابطه ۸ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت توقیف و روانه پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: تشدید برخورد با خرده فروشان و طرح‌های جمع اوری معتادان متجاهر بصورت هفتگی در سطح محلات با همکاری رده‌های انتظامی و یگان ویژه ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار