آیین تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه‌ی نکا در هفته دولت

صبح امروز مراسم گرامیداشت هفته دولت، یادواره شهدای کارمند و آیین تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه با حضور مرتضی رمضانی فرماندار نکا، حجت‌الاسلام‌ محمد صادق‌ محمدی‌لائینی امام جمعه شهرستان، مدیران شهرستانی و کارکنان دستگاه‌ها در گلزار شهدای گمنام شهرستان نکا برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۸۲۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۴ 28 August 2024

آیین تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه‌ی نکا در هفته دولت

 
به گزارش تابناک مازندران، صبح امروز مراسم گرامیداشت هفته دولت، یادواره شهدای کارمند و آیین تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه با حضور مرتضی رمضانی فرماندار نکا، حجت‌الاسلام‌ محمد صادق‌ محمدی‌لائینی امام جمعه شهرستان، مدیران شهرستانی و کارکنان دستگاه‌ها در گلزار شهدای گمنام شهرستان نکا برگزار شد.
 
فرماندار نکا در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، با بیان اینکه شهیدان رئیسی، باهنر و رجایی الگوی حکمرانی را به جامعه ما ارائه دادند، خاطرنشان کرد: اگرچه عمر دولت شهیدان رئیسی و رجایی کوتاه بود، اما خدمات بسیار ارزنده‌ای را به مردم ارائه دادند.
 
رمضانی گفت: ساده‌زیستی، توکل به خدا و اخلاص سه ویژگی مشترک شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی بود که باید برای همه ما مسئولین الگو باشد.
 
وی ادامه داد: همه ما مدیون مردم هستیم و خدمت به این مردم وظیفه‌ای برای ما است. امروز خدا را شاکریم که بخشی از عمر ما در خدمت به مردم سپری شد.
 
خبر: الهام زارعی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار