برگزاری نشست سرداران پیشکسوت دوران دفاع مقدس مازندران

کد خبر: ۱۱۸۲۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱ 30 August 2024
برگزاری نشست سرداران پیشکسوت دوران دفاع مقدس مازندران

 

به گزارش تابناک مازندران ، نشست سرداران پیشکسوت دوران دفاع مقدس صبح روز گذشته با حضور سردار مسلمی، دبیرکل کنگره شهدای استان مازندران، در محل ستاد کنگره شهدا برگزار شد. این نشست با هدف بررسی و تبادل نظر پیرامون برگزاری اجلاسیه ملی رزمندگان و ایثارگران، که قرار است در تاریخ 7 مهرماه سال جاری در مجتمع ورزشی ماهفروجک ساری برگزار شود، برگزار گردید.
 
در این نشست، سرداران پیشکسوت با بیان خاطرات و تجربیات خود از دوران جنگ تحمیلی، به اهمیت برگزاری چنین اجلاسیه‌هایی برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران اشاره کردند. سردار مسلمی در سخنرانی خود تأکید کرد که این اجلاسیه فرصتی مناسب برای تجلیل از مقام والای شهدا و رزمندگان است و می‌تواند به تقویت روحیه ایثار و فداکاری در نسل‌های جدید کمک کند.
 
سرداران حاضر در این نشست همچنین به بررسی چالش‌ها و موانع موجود در برگزاری این اجلاسیه پرداختند و راهکارهایی برای رفع این مشکلات ارائه دادند. آن‌ها بر لزوم همکاری تمامی نهادها و ارگان‌های دولتی و غیردولتی برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم تأکید کردند.
 
اجلاسیه ملی رزمندگان و ایثارگران در تاریخ 7 مهرماه 1403 در مجتمع ورزشی ماهفروجک ساری برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود که در این مراسم، جمعی از رزمندگان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران، و مسئولین استانی و کشوری حضور داشته باشند.
 
این نشست نشان‌دهنده عزم و اراده سرداران پیشکسوت برای حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آینده است و امید می‌رود که با برگزاری موفق این اجلاسیه، بار دیگر یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی زنده شود. 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار