برگزاری پویش جشن عاطفه‌ها با شعار "مشق همدل" در مازندران

پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان در جشن عاطفه‌ها با شعار "مشق همدل" از ۲۲شهریور ماه شروع و تا ۱۰ مهر ماه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۸۲۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۲ 29 August 2024

برگزاری پویش جشن عاطفه‌ها با شعار

 
به گزارش تابناک مازندران، محسن عالی‌نژاد رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد مازندران اظهار داشت: در راستای رفع فقر و کمک به شکوفایی دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت، هر سال این نهاد از پیش از شروع سال تحصیلی برای ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری اقدام به برپایی جشن عاطفه‌ها در سراسر کشور می‌کند.
 
وی با اشاره به اینکه، در مازندران نیز همانند سراسر کشور این جشن باشکوه برگزار می‌شود افزود: پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان در جشن عاطفه‌ها با شعار "مشق همدل" از ۲۲شهریور ماه شروع و تا ۱۰ مهر ماه ادامه خواهد داشت.
 
عالی‌نژاد همچنین روش‌های دریافت مشارکت‌های نقدی خَیِّران در جشن عاطفه‌ها از طریق کد دستوری #۰۱۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۵۰۵ اعلام نمود و گفت: سال گذشته در جشن عاطفه‌ها ۴۱ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی دریافت و به دست دانش‌آموزان نیازمند رسید.
 
وی بیان داشت: همکاری خوبی بین کمیته امداد و آموزش و پرورش وجود دارد و با توجه به جلسات و برنامه‌ریزهای انجام شده با حفظ کرامت دانش‌آموزان کلیه اجناس و وجوهات جمع‌آوری شده از طریق مراکز نیکوکاری محله و مدرسه توزیع می‌شود.
 
عالی‌نژاد با دعوت از مردم برای پیوستن به پویش مشق همدل تصریح کرد: علاوه بر روش‌های الکترونیکی، دفاتر ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری از مکان‌هایی هستند که خَیِّران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به این مراکز تحویل دهند.
 
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان مازندران خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده مراسم جشن عاطفه‌ها ۲۲ شهریور ماه در معابر شهری استان،۲۳ شهریور ماه در مصلی‌های نماز جمعه و ۷ مهر ماه در مدارس برگزار خواهد شد.
 
خبر: الهام زارعی
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار