فرماندار نکا در نشست خبری هفته دولت خبر داد:

افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۲ طرح به ارزش بالغ بر ۴۷۸ میلیارد تومان در نکا در هفته دولت/۱۹۶۷ میلیارد تومان طی ۳ سال اخیر در شهرستان هزینه شده است

فرماندار شهرستان نکا گفت: در هفته دولت ۵۲ طرح با اعتبار بالغ بر ۴۷۸ میلیارد تومان در شهرستان نکا به بهره‌برداری و کلنگ‌زنی خواهد رسید که از این تعداد ۵۰ طرح افتتاح و دو طرح نیز کلنگ‌زنی خواهد شد. ‎
کد خبر: ۱۱۸۱۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۳ 24 August 2024

افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۲ طرح به ارزش بالغ بر ۴۷۸ میلیارد تومان در نکا در هفته دولت/۱۹۶۷ میلیارد تومان طی ۳ سال اخیر در شهرستان هزینه شده است

 
به گزارش تابناک مازندران، ظهر امروز ۳ شهریور ماه ۱۴۰۳، نشست خبری مرتضی رمضانی فرماندار نکا با خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
 
رمضانی در این نشست ضمن گرامیداشت هفته‌ی دولت و یاد و خاطره شهدای دولت به‌ویژه شهیدان رجایی، باهنر و شهید رئیسی و همچنین گرامیداشت اربعین، با اشاره به در پیش بودن افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی در هفته دولت سال جاری در شهرستان نکا خبر داد: در هفته دولت ۵۲ طرح با اعتبار بالغ بر ۴۷۸ میلیارد تومان در شهرستان نکا به بهره‌برداری و کلنگ‌زنی خواهد رسید که از این تعداد ۵۰ طرح افتتاح و دو طرح نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.
 
وی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی دولت طی یک سال اخیر خاطرنشان کرد: با توجه به وجود مشکلات عمرانی در حوزه‌های مختلف و ضرورت رسیدگی به این مشکلات در شهرستان، با تلاش و همکاری همه دستگاه‌ها از سال گذشته تاکنون شاهد اتفاقات چشمگیری در حوزه توسعه زیرساخت‌های عمرانی بوده‌ایم.
 
مقام عالی دولت در شهرستان نکا با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی تصریح کرد: با تعویض کفپوش سالن ورزشی سردار شهید طوسی که از خواسته‌ها و مطالبات اصلی جوانان و اهالی ورزش شهرستان بود و همچنین مرمت و بازسازی استخر اداره ورزش و جوانان، رشد امکانات ورزشی در شهرستان رقم خورده است.
 
رمضانی همچنین با اشاره به اجرای طرح آسفالت در جاده‌های روستایی و جاده‌های مواصلاتی به‌ویژه در مناطق بالادست بخش هزارجریب از توسعه جاه‌های مواصلاتی در شهرستان خبر داد.
 
وی تسهیل تامین آب شرب در شهرستان را یکی دیگر از دستاوردهای یک سال اخیر دانست و خاطرنشان کرد: طی یک سال اخیر مشکل تامین آب شرب شهرستان به طور چشمگیری مرتفع شده است و با احداث تصفیه خانه حاشیه شرکت سیمان با اعتبار ملی ۳۰۰ میلیارد تومان نیز تامین آب شرب شرق استان و همچنین تامین آب کشاورزی برای بخش‌هایی از مناطق بخش مرکزی محقق خواهد شد.
 
فرماندار شهرستان نکا توجه ویژه به شهرک شهید سلیمانی را یکی دیگر از رویکردهای دولت در یک سال اخیر دانست و اذعان کرد: اجرای نهضت ملی مسکن در شهرک شهید سلیمانی و همچنین ساماندهی شبکه فاضلاب این شهرک از دیگر طرح‌های بزرگ در طی یک سال اخیر بود که با پیگیری‌های صورت گرفته به‌عمل آمد.
 
رمضانی اجرای طرح بازنگری و تهیه بافت پس از قریب به ۲۰ سال در برخی از روستاهای شهرستان را از دیگر خدمات دولت به روستا نشینان برشمرد.
 
 وی همچنین در خصوص طرح‌هایی که در هفته دولت به افتتاح و بهره‌برداری خواهند رسید گفت: در هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌ها از سوی ۱۵ دستگاه صورت خواهد پذیرفت که راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، برق، بهزیستی، کمیته امداد، جهاد کشاورزی، امور منابع آب، آب و فاضلاب، شهرداری، بنیاد مسکن، ورزش جوانان، کار تعاون و رفاه اجتماعی، محیط زیست، مخابرات، فناوری اطلاعات و دهیاری‌ها از مهم‌ترین آنان هستند.
 
مقام عالی دولت در شهرستان در ادامه سخنان خود به اقدامات صورت گرفته در راستای آبادانی روستاها اشاره کرد که اجرای طرح آسفالت در چندین روستا از جمله روستای رمدانخیل و همچنین صدور مجوز برای کسب و کارهای روستایی نمونه‌ای از این اقدامات بود.
 
رمضانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته طی سه سال اخیر و از سوی دولت سیزدهم، خاطرنشان کرد: مجموعا در طی سه سال اخیر، ۱۹۶۷ میلیارد تومان از سوی دولت سیزدهم در شهرستان هزینه شده است.
 
وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه، تلاش ما این بوده تا با حضور در میان مردم فاصله مردم و مدیران را کم کنیم ابراز امیدواری کرد: در ادامه نیز با کمک دولت و دستگاه‌ها و با همکاری مردم شاهد رشد و توسعه شهرستان باشیم.
 
خبر: الهام زارعی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار