ثبت‌نام ۲۶۴ معلم در سال جدید در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین در بهشهر

رئيس کمیته امداد شهرستان بهشهر گفت: در سال‌جاری ۲۶۴ معلم حامی فرهنگی در طرح اکرام ایتام و محسنین در شهرستان بهشهر ثبت‌نام نمودند.
کد خبر: ۱۱۸۲۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۶ 26 August 2024

ثبت‌نام ۲۶۴ معلم در سال جدید در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین در بهشهر

 
به گزارش تابناک مازندران، محمدتقی جلالی اظهار داشت: در سال‌جاری ۲۶۴ معلم حامی فرهنگی در طرح اکرام ایتام و محسنین در شهرستان بهشهر ثبت‌نام نمودند.
 
وی افزود: امیدواریم با توجه به ظرفیت خوبی که بین فرهنگیان وجود دارد و همچنین کمک و تعامل ادارات آموزش و پرورش در سطح شهرستان این تعداد در سال‌جاری افزایش یابد.
 
رئيس کمیته امداد شهرستان بهشهر با بیان اینکه، در حال حاضر ۱۲۵ فرزند یتیم و ۷۳۲ فرزند محسنین، تحت پوشش طرح اکرام ایتام و محسنین قرار دارند، افزود: تمام وجوهات حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین به صورت مستقیم به حساب فرزند یتیم و محسنین واریز می‌شود.
 
جلالی با بیان اینکه، طرح اکرام ایتام و محسنین بی‌واسطه‌ترین و با سرعت‌ترین ساز و کار برای رساندن کمک‌ها به دست جامعه هدف است گفت: خوشبختانه در قالب موضوعات فرهنگی شاهد همکاری معلمان با کمیته امداد هستیم.
 
 وی گفت: با شماره کارت‌های مجازی که در اختیار حامیان قرار دارد، کمک‌های نقدی در همان لحظه به حساب کودکان واریز می‌شود و می‌تواند گرهی از مشکلات این آینده‌سازان باز کند و برای هدایت، ادامه رشد اجتماعی و تحصیلی همچنین کشف استعدادهای آنها بسیار تاثیرگذار باشد.
 
رئيس کمیته امداد شهرستان بهشهر استمرار توفیقات این نهاد در به ثمر رساندن برنامه‌های فقرزدایی را در گرو همیاری و مشارکت مردم نیکوکار دانست و گفت: مردم فهیم بهشهر در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کمیته امداد بهشهر و همچنین تماس با شماره تلفن ۰۱۱۳۴۵۲۲۱۹۷ فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.
 
گفتنی است: در حال حاضر قریب به ۸۵۷ یتیم و فرزند محسنین در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد بهشهر هستند.
 
خبر: الهام زارعی
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار