آیین افتتاح زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دنگسرک نکا

آیین افتتاح زمین روباز فوتبال چمن مصنوعی روستای دنگسرک با حضور مرتضی رمضانی فرماندار نکا، شریعتی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و رجبی مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران به همراه مدیران شهرستانی و اهالی روستای دنگسرک در این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۸۲۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۱ 28 August 2024
به گزارش تابناک مازندران، صبح امروز آیین افتتاح زمین روباز فوتبال چمن مصنوعی روستای دنگسرک با حضور مرتضی رمضانی فرماندار نکا، شریعتی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و رجبی مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران به همراه مدیران شهرستانی و اهالی روستای دنگسرک در این روستا برگزار شد.
 
فرماندار نکا در این آیین با اشاره به لزوم توجه ویژه به توسعه زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان نکا تاکید کرد، نکا نیازمند نگاه ویژه مدیران استانی و تخصیص منابع ملی برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی خود است و شکوفایی استعدادهای ورزشی نکا مستلزم توجه ویژه به زیرساخت‌های ورزشی است.
 
مرتضی رمضانی با اشاره به افتتاح چندین طرح ورزشی در هفته دولت بیان کرد در هفته دولت سال جاری با پیگیری‌های به‌عمل آمده چندین طرح ورزشی در شهر و روستاها افتتاح خواهد شد که امیدواریم با افتتاح این طرح‌ها علاوه بر گرایش جوانان به سوی ورزش، شاهد شکوفایی استعدادهای نهفته ورزشی در شهرستان باشیم.
 
شایان ذکر است: افتتاح طرح چمن مصنوعی روستای دنگسرک با اعتبار ۱ میلیارد ریال در هفته دولت سال جاری صورت پذیرفت.
 
خبر: الهام زارعی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار