همزمان با هفته دولت :

افتتاح و عملیات اجرایی دوطرح آبرسانی در کلاردشت

کد خبر: ۱۱۸۲۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰ 27 August 2024
افتتاح و عملیات اجرایی دوطرح آبرسانی در کلاردشت

 

به گزارش تابناک مازندران ، همزمان با هفته دولت، فاز اول طرح آبرسانی به مجتمع بیرون بشم افتتاح و عملیات اجرایی فاز ۲ طرح آبرسانی به تصفیه خانه شهدای کلنو در شهرستان کلاردشت با حضور نماینده مردم در مجلس، مدیرعامل آبفا مازندران، امام جمعه مرزن آباد، مدیران شهرستانی آغاز شد.
در این مراسم مهندس کامران پولادی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت از توجه و نگاه ویژه مدیران آب و فاضلاب به غرب استان قدردانی و اجرای طرحهای آبرسانی در منطقه را اقدامی ستودنی دانست.
مدیرعامل آبفا مازندران نیز در سخنانی با اشاره به افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی طرحهای آبرسانی و فاضلاب در هفته دولت گفت: ۴۶۰ هزار نفر در استان مازندران از این طرحها بهره مند می شوند‌
او در ادامه به افتتاح فاز اول طرح آبرسانی به مجتمع بیرون بشم با هدف ایجاد ذخیره مطمئن در مواقع پیک مصرف اشاره و تصریح کرد: در این طرح ۲ واحد تصفیه خانه با ظرفیت تامین آب به میزان ۴۰ لیتر در ثانیه احداث شد.
برارزاده با بیان اینکه ۱۲ هزار نفر از این طرح بهره مند می شوند افزود: ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح صرف شد.
او از آغاز عملیات اجرایی فاز ۲ طرح آبرسانی تصفیه خانه شهدای کلنو نیز خبر داد و تصریح کرد: در این مرحله ضمن ارتقا و توسعه تصفیه خانه، یک باب مخزن ذخیره به حجم ۵۰۰ متر مکعب نیز احداث می شود.
مدیرعامل آبفا مازندران هدف از این طرح را ایجاد ذخیره مطمئن در مواقع پیک مصرف برای ۱۲ هزار نفر از مشترکین دانست و افزود: ۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح پیش بینی شد.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار