بهره‌مندی ۱۴۲۲ مددجوی مازندرانی از وام‌های کارگشایی و ودیعه مسکن کمیته امداد

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد مازندران گفت: در چهار ماه نخست سال‌جاری ۷۱۴ نفر در استان بالغ بر ۴۱۷ میلیون تومان از کمک هزینه اجاره مسکن برخوردار شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۸۲۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۹ 26 August 2024

بهره‌مندی ۱۴۲۲ مددجوی مازندرانی از وام‌های کارگشایی و ودیعه مسکن کمیته امداد

 

به گزارش تابناک مازندران، سیدموسی عمادی ترکامی با اشاره به ارائه خدمات حمایتی و کارگشایی به مددجویان و نیازمندان اظهار داشت: در چهار ماه نخست سال‌جاری بیش از ۳۰ میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان وام کارگشایی به ۱۴۲۲ نفر در سطح استان پرداخت شده است.


وی همچنین از پرداخت ۱۷۴۴ فقره وام ودیعه مسکن در سال ۱۴۰۲ در سطح استان خبر داده و گفت: در سال گذشته بالغ بر ۷۲ میلیارد و ۳۸۲ میلیون تومان وام ودیعه مسکن از سوی بانک‌های عامل به ولی‌نعمتان تحت حمایت پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد مازندران کمک به اجاره مسکن نیازمندان را از دیگر خدمات این نهاد برشمرد و گفت: در چهار ماه نخست سال‌جاری ۷۱۴ نفر در استان بالغ بر ۴۱۷ میلیون تومان از کمک هزینه اجاره مسکن برخوردار شده‌اند.

عمادی ترکامی با اشاره به اقدامات حمایتی به مددجویان در سال‌جاری بیان داشت: به ۲۸۸۵۰ نفر از نیازمندان بیش از ۲۱ میلیارد تومان کمک‌های موردی پرداخت شد تا بخشی از مشکلات اقتصادی و معیشتی آنان برطرف شود.

خبر: الهام زارعی

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار