پایان ده دوره اردوهای تخصصی مهارتی تابستانه در کمیته امداد مازندران

مدیر کل کمیته امداد استان مازندران گفت: پایان ۱۰ دوره اردوهای تخصصی و مهارتی تابستانه به میزبانی مازندران و با حضور هزار دانش‌آموز از ۱۷ استان در مجتمع فرهنگی تربیتی شهید رجایی فریدونکنار برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۸۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۷ 24 August 2024

پایان ده دوره اردوهای تخصصی مهارتی تابستانه در کمیته امداد مازندران

 
به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی در پایان ۱۰ دوره اردوهای تخصصی و مهارتی تابستانه که به میزبانی مازندران و با حضور هزار دانش‌آموز از ۱۷ استان در مجتمع فرهنگی تربیتی شهید رجایی فریدونکنار برگزار شد گفت: اردوهای تخصصی با هدف مهارت‌افزایی، پشتیبانی شغلی، تیم‌سازی دانش‌آموزان و شرکت درکلاس های تئوری و عملی  برگزار شد.
 
وی با اشاره به اینکه، بهترین اتفاق در زندگی دانش‌آموزان انتخاب مسیر درست است گفت: دانش‌آموزان امروز با تلاش و جدیت باید به فکر آینده باشند و با انتخاب درست در زندگی به سمت اهداف خود گام بردارند.
 
مدیر کل کمیته امداد استان مازندران به بیان مقام معظم رهبری که فرمودند تبلیغ کنيد که مردم فنی‌و‌حرفه‌ای را بشناسند، تا آن نوجوان یا جوانی که می‌خواهد بیاید فنی‌و‌حرفه‌ای بداند که دارد به محيط عِلم و عمل می‌رود اشاره کرد و گفت: باید با هدایت و کمک به دانش‌آموزان برای ورود به هنرستان و کسب مهارت‌های تخصصی در جهت توانمند‌سازی، ایجاد کسب و کار و درآمد تلاش فراوان نماییم.
 
معافی با بیان اینکه حضرت آقا فرمودند، ایران قوی را باید شکل دهیم و بزرگترین راه مبارزه با دشمن مبارزه با فقر است بیان داشت: ایران قوی یعنی، ایرانی ماهر و توانمند و این اردوهای تخصصی مهارتی یکی از مسیرهای مهم در راستای توانمندسازی دانش‌آموزان و آینده‌سازان این کشور در جهت تحقق تاکیدات رهبری در شعار سال‌های اخیر مبنی بر رونق و رشد تولید است.
 
وی با اشاره به اینکه، چهار دوره اردوی تخصصی با عنوان «دختران آینده‌ساز» با حضور مادران و دختران مقطع تحصیلی اول، دوم و سوم با همکاری موسسه شتاب دهنده تخته سیاه و شش دوره اردویی تخصصی مهارتی با حضور دانش‌آموزان پایه یازدهم و دوازدهم هنرستانی با همکاری موسسه شتاب‌دهنده نمکدان برگزار شد گفت: در شش دوره اردوهای مهارتی آموزش‌های تخصصی با حضور اساتید برجسته برای دانش‌آموزان رشته‌های، صنایع دستی، گرافیک، طراحی دوخت، کامپیوتر و معماری برگزار شد.
 
مدیر کل کمیته امداد استان مازندران خاطر نشان کرد: مهمترین رویکرد کمیته امداد توانمندسازی است و ما باید دست در دست هم در جهت پیشرفت و آبادانی ایران گام برداریم و این امر مستلزم مهارت‌آموزی و کارآفرینی است.
 
خبر: الهام زارعی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار