خلاصه اخبار مهم مازندران در روز گذشته

استاندار مازندران در بخشی از این گفتگو به تشریح عملکرد دولت پرداخت و گفت: مهمترین آن ارزیابی دستگاه‌ها در جشنواره شهید رجایی که دستگاه‌هایی ممتاز هستند و دستگاهی که باید بهبود ببخشند.
کد خبر: ۱۱۸۱۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰ 24 August 2024
به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است:
 
کشتارگاه سنتی ۳۰ ساله چالوس به دلیل غیربهداشتی بودن مکان ذبح دام‌ها براساس مصوبه کارگروه سلامت و امنیت غذایی این شهرستان با دستور مراجع قضایی تخریب شد.
 
 
از سوی سازمان لیگ برنامه مسابقات هفته‌های اول تا سوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور در فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ اعلام شد. شهرداری نوشهر تنها نماینده مازندران در این رقابت‌ها می باشد 
 
 
امام جمعه موقت ساری با اشاره به سالروز فرار رضاخان از کشور گفت: ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس مقتدرانه برابر دشمنان ایستاد و انقلاب اسلامی در تراز قدرت‌های برتر دنیا است.
 
کارشناس هواشناسی: از فردا شنبه تا سه شنبه کاهش جزیی دما را در استان خواهیم داشت  و در ساعات بعدازظهر سه شنبه در ارتفاعات، احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده پیش بینی می‌شود.
 
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: پروژه ملی آزادراه قائم شهر - نکا باید بدون توقف و در کمترین زمان ممکن عملیاتی شود.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از برگزاری کنگره ملی شهدای غریب در اسارت این استان با حضور معاون رییس جمهور در روز ۲۸ شهریور خبر داد.
 
بیش از ۱۰۰ موکب حسینی برای همایش جاماندگان پیاده روی اربعین در شهرستان بابل برپا می‌شود. 
 
تازه‌های جراحی تیروئید با حضور پزشکان متخصص کشوری در بیمارستان تخصصی شمال آمل بررسی شد.
 
استاندار مازندران در نشست با مدیرکل بهزیستی، فعالیت کارکنان بهزیستی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را ارزنده برشمرد.
 
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران گفت: هزار و ۲۰۰ برنامه در هفته دولت در ادارات استان برگزار می‌شود.
 
تیم ملی کورش ایران با حضور ۳ بانوی مازندرانی در مسابقات جهانی جایزه بزرگ قرقیزستان رتبه‌های برتر را از آن خود کردند.
 
مردان هندبال ساحلی مازندران بر سکوی دوم رقابت‌های منطقه شمال کشور ایستادند.
 
پدرام فلاح و رادین علیزاده دو بازیکن مازندرانی، موفق شدند نظر مربیان تیم ملی بسکتبال زیر ۱۸ سال را برای حضور در تیم ملی جلب کنند.
 
فرمانده انتظامی رامسر از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای سیم برق و کابل مخابرات و کشف ۱۵ فقره سرقت در این رابطه خبر داد.
 
حجت‌الاسلام محمدی لائینی با اشاره به مذموم بودن خوردن مال مردم گفت: همانطور که حضرت یوسف (ع) به فرمانروای مصر گفت: «مرا بر بیت‌المال بگمار که فردی حفیظ و علیم هستم»، ما نیز در این زمینه، وظایفی داریم؛ اول اینکه، افراد غیرامین را انتخاب نکنیم و دیگر اینکه، فرد اختلاس‌گر را توبیخ و محاکمه کنیم و به سزای عملش برسانیم، ضمن اینکه، او باید اموال مربوطه را برگرداند.
 
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار