پرداخت بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات اشتغال از سوی کمیته امداد رامسر

رییس کمیته امداد کمیته امداد رامسر گفت: در ۵ ماهه نخست سال‌جاری یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت این شهرستان از منابع تبصره ۱۶ بانک‌های عامل، صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و اشتغال روستایی پرداخت شد.
کد خبر: ۱۱۸۲۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۰ 26 August 2024

پرداخت بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات اشتغال از سوی کمیته امداد رامسر

 

به گزارش تابناک مازندران، عباس معصومی گفت: در ۵ ماهه نخست سال‌جاری یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت این شهرستان از منابع تبصره ۱۶ بانک‌های عامل، صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و اشتغال روستایی پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۴۹ فرصت شغلی برای مددجویان و نیازمندان رامسر ایجاد شد تصریح کرد: در ۵ ماهه نخست سال‌جاری ۳۸ پرونده به ارزش یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان به بانک‌های عامل معرفی شد که از این تعداد تا کنون ۱۴ فرصت شغلی به ارزش یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان برای مددجویان این شهرستان ایجاد گردید.

رییس کمیته امداد کمیته امداد رامسر با بیان اینکه، تسهیلات اشتغال ارائه شده در بخش‌های صنفی، کشاورزی، دامداری خدماتی و مشاغل خانگی می‌باشد، افزود: علاوه بر پرداخت تسهیلات اشتغال، ۱۸ نفر نیز از آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای آموزشگاه‌های سطح شهرستان بهره.مند شدند.

معصومی گفت: به منظور پایدارسازی طرح‌های ایجاد شده ۵ راهبر شغلی جهت حمایت از مددجویان با امداد همکاری دارند.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان رامسر ۱۹۱۳ خانوار تحت حمایت امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار