نماینده ولی فقیه در مازندران:

دو دولت شهیدان رجایی و باهنر و شهید رئیسی به سرنوشت خیر خود رسیدند

کد خبر: ۱۱۸۲۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷ 28 August 2024

 

 
به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دو دولت شهیدان رجایی و باهنر و شهید رئیسی به سرنوشت خیر خود رسیدند و مردم قدردان آنها هستند گفت: هر دستگاه و نهادی قدم‌هایش را باید براساس عدالت بردارد.
 
بر اساس گزارش معاونت ارتباطات و رسانه دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در مراسم گرامیداشت هفته ی دولت در استان مازندران که مسجد امام رضا (ع) بوستان ولایت ساری برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت و تسلیت ایام، اظهار کرد: دو دولت شهیدان رجایی و باهنر و شهید رئیسی به سرنوشت خیر خود رسیدند و مردم قدردان آنها هستند.
 
وی افزود: مقام و پست یک طعمه نیست یک فرصت طلایی برای به‌دست آوردن رحمت خدا و بهشت است، علی (ع) در توصیف و ستایش دنیا بیانات قابل توجهی دارند.
 
آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: انسان‌هایی که با تمکن و سود دنیا، رحمت به‌دست آوردند، حتی اگر به ظاهر شهید نشده باشند، همین که به ظاهر به مردم خدمت صادقانه کردند بهشت به‌دست آوردند، اما عده‌ای هستند که پست دنیا آن‌ها را فریب داده است و به‌جای کسب رحمت کسب عذاب کردند، در جهنم پادشاه، رئیس جمهور، استاندار، وزرا، عالمان دین بی‌تقوا و ... زیادی داریم.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به فرمایشات دیروز مقام معظم رهبری با هیات دولت، عنوان کرد: ایشان ۱۳ توصیه داشتند، یکی از آن‌ها پیوست عدالت بوده است، هر دستگاه و نهادی هر قدمش را باید براساس عدالت بردارد، آنی که مشروعیت می‌دهد این است.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شعار ما در آغاز عدالت هم حکومت عدل علی بوده است، گفت: انتظار ما هم عدل حضرت مهدی (عج) است، معنویت، قرائت قرآن، نماز اول وقت و تعهدات عرفانی اخلاقی هم از مهمترین و آخرین سفارشات رهبر عزیزمان بوده است، ان‌شاالله همه ما اهل معنا و عبادت باشیم. 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار