افتتاح سیستم تصفیه فاضلاب شهرک صنعتی نکا با هدف کنترل آلاینده‌های صنعتی

صبح امروز مراسم افتتاح سیستم تصفیه فاضلاب واحد تولیدی پارس کاغذ شهرک صنعتی شهید نظری شهرستان نکا توسط مرتضی رمضانی فرماندار نکا و با حضور یوسف‌نژاد مدیر شهرک‌های صنعتی استان مازندران، معاون سازمان محیط زیست استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در شهرک صنعتی شهید نظری شهرستان نکا برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۸۲۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۴ 28 August 2024

افتتاح سیستم تصفیه فاضلاب شهرک صنعتی نکا با هدف کنترل آلاینده‌های صنعتی

 
به گزارش تابناک مازندران، صبح امروز مراسم افتتاح سیستم تصفیه فاضلاب واحد تولیدی پارس کاغذ شهرک صنعتی شهید نظری شهرستان نکا توسط مرتضی رمضانی فرماندار نکا و با حضور یوسف‌نژاد مدیر شهرک‌های صنعتی استان مازندران، معاون سازمان محیط زیست استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در شهرک صنعتی شهید نظری شهرستان نکا برگزار شد.
 
فرماندار نکا ضمن تقدیر از احداث این سیستم تصفیه فاضلاب، کنترل آلاینده‌های زیست محیطی یکی از مهمترین وظایف واحدهای صنعتی دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به تولید آلاینده‌های ناشی از فعالیت واحدهای صنعتی کنترل این آلاینده‌ها گامی مهم برای حفظ محیط زیست است.
 
رمضانی همچنین با اشاره به لزوم حفظ محیط زیست تاکید کرد: حفظ محیط زیست و انتقال آن برای نسل آینده یک وظیفه همگانی است که باید با نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه آن را تحقق بخشید.
 
شایان ذکر است: افتتاح سیستم تصفیه فاضلاب واحد پارس کاغذ شهرک صنعتی با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال رقم خورد.
 
خبر: الهام زارعی
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار