دستگیری قاتل فراری در بندرعباس

کد خبر: ۱۱۸۲۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰ 27 August 2024
به گزارش تابناک مازندران ، رئیس حوزه قضایی سوادکوه شمالی گفت:
فردی که طی یک درگیری در حوالی شهر شیرگاه استان مازندران، مرتکب قتل شده و قصد خروج غیرقانونی از مرز را داشت، در شهرستان بندرعباس شناسایی و دستگیر شد.
خبرگزاری میزان نوشت: - حمیدرضا احمدی لاشکی گفت: در پی وقوع درگیری در حوالی منطقه شیرگاه استان مازندران، بین سرنشینان یک دستگاه خودرو سواری و ۲ برادر که راکب و سرنشین یک دستگاه تریلی بودند، یکی از برادران مذکور بر اثر اصابت چاقو مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
 
رئیس حوزه قضایی سوادکوه شمالی با اشاره به فوت فرد مجروح به دلیل شدت جراحات وارده، افزود: ضارب به همراه بقیه همراهان و سرنشینان خودروی سواری، محل درگیری را ترک کرده و متواری شدند.
 
احمدی ادامه داد: با صدور دستور فوری قضایی و اقدامات پلیسی، برخی از متهمین در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفتند.
 
رئیس حوزه قضایی سوادکوه شمالی گفت: با انجام تحقیقات گسترده برای شناسایی محل اختفای قاتل متواری، مشخص شد که مشارالیه همراه با مادر خود به محل نامعلومی متواری و مخفی شده است.
 
احمدی با بیان اینکه متهم به همراه مادرش قصد خروج غیرقانونى از مرز را داشته است، خاطرنشان کرد:
با صدور دستور قضایی و تلاش مامورین انتظامی، قاتل فراری بهمراه مادر و فردی که زمینه فرار وی را فراهم کرده بود، در شهرستان بندرعباس دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار