بیمارستان شاه ولی یزد دارای استانداردترین اتاق عمل استان شد

رئیس بیمارستان شاه ولی استان یزد گفت: با مساعدت خیرین استان در مدت ۴ ماه توانستیم با انجام کارهای عمرانی و تاسیساتی برق، به روزترین اتاق عمل استان را برای استفاده از بیماران فراهم کنیم.
کد خبر: ۱۱۸۱۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۱ 23 August 2024






به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، دکتر حمید حبوباتی در مراسم افتتاح اتاق عمل این بیمارستان که با حضور خیرین و مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد، با اشاره به مشکلات ساختاری ۳ اتاق عمل سابق این بیمارستان گفت: گروه اعتباربخشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تاکید بر اصلاحاتی در مورد اتاق عمل داشتند، بنابراین تصمیم گرفتیم این اتاق‌ها را گسترش داده و استاندارد کنیم.
دکتر حبوباتی ادامه داد: خوشبختانه با مساعدت خیرین، توانستیم ظرف مدت ۴ ماه اتاق عمل را بازسازی کرده و به موازات انجام کارهای عمرانی، سیستم تاسیسات و برق را به روز رسانی کرده و در نهایت استانداردترین اتاق عمل استان را برای استفاده بیماران فراهم کنیم.
رئیس بیمارستان شاه ولی تعداد اتاق‌های عمل  موجود را ۴ عدد دانست و گفت: با تجهیزات به روزی که در این اتاق عمل ها مستقر شده است، بهترین خدمات با کمترین هزینه را برای بیماران فراهم کردیم.
وی در ادامه افزود: با به روز رسانی کردن ICU بیمارستان یک تخته هم به مجموعه اضافه کردیم.
رئیس بیمارستان شاه ولی دانشگاه آزاد اسلامی یزد با اشاره به مستقر کردن تجهیزات خوب در بخش های مختلف این بیمارستان اظهار امیدواری کرد، بتوان با وجود متخصصین مجرب و ماهر و تجهیزات جدید و به روزی که اضافه شده است خدمات خوب و شایسته‌ای را به بیماران در زمینه‌های مختلف ارائه داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار