فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان:

به علت کمبود روحانیت نماز جماعت در برخی مساجد چادگان برگزار نمی‌شود

کد خبر: ۱۱۸۱۳۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵ 21 August 2024

 به گزارش «تابناک اصفهان»، حجت‌الله همت‌یار در آئین ملی تکریم فعالان مساجد گفت: در شهرستان چادگان به دلیل کمبود روحانیت در بعضی مساجد شهرمان نماز جماعت نیز برگزار نمی‌شود و این امر یکی از آسیب‌ها برای شهرستان است، باید همگی تلاش کنیم تا این مشکل رفع شود.

همت‌یار افزود: تشکیل قرارگاه مردم سالار محله اسلامی در مساجد چادگان امری ضروری است تا تمام ظرفیت‌های محله در مسجد جمع شود و در مقابل دشمن یک دفاع مستحکم داشته باشیم، ما درهرمحله باید یک قرارگاه داشته باشیم.

وی گفت: مسجد جایگاه بسیار رفیعی دارد و با نگاهی به صدر اسلام متوجه می‌شویم که مسجد محل حاکمیت است و هر اتفاقی که در جهان اسلام شکل می‌گرفت سر منشأ آن مسجد بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چادگان تاکید کرد: مسجد تنها محلی برای حضور مؤمنان برای اقامه نماز نیست، بلکه محلی برای حل تمام مسائل محله است و اگر با این دید به مساجد نگاه کنیم می‌توانیم بسیاری از مسائل را حل کنیم.

وی گفت: امروزه تربیت فرزندان ما توسط فضای مجازی شکل می‌گیرد که باید با برنامه‌ریزی نوجوانان را به سمت مسجد جذب کرد تا مسجد محلی برای تربیت نسل جوان کشور باشد.

وی در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری عنوان کرد: وظیفه امام جماعت تنها اقامه و خواندن نماز نیست و باید به کمک تمام ارکان محله اتفاقات مثبتی را در مسجد رقم بزند و به آرمان اصلی جامعه که ظهور امام زمان (عج) و تمدن‌سازی است نزدیک شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار