قطعی برق بدون اطلاع قبلی سبب اختلال در امور جاری اصفهان شده است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: قطعی برق بدون اطلاع قبلی و خارج از برنامه، سبب بهم‌ریختگی و اختلال در امور جاری و روزمره و سلب آرامش مشترکان در بخش‌های خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی استان شده است.
کد خبر: ۱۱۸۱۲۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷ 20 August 2024

به گزارش «تابناک اصفهان» به نقل از ایرنا، منصور شیشه‌فروش روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با وجود پیگیری‌های مدیریت استان اصفهان، عدم ابلاغ برنامه قطع برق در بخش‌های مصرف از جمله خانگی توسط شرکت توانیر سبب وارد شدن خسارت به مشترکان شده است.

شیشه‌فروش تاکید کرد: تلاش مدیریت استان اصفهان در قانع کردن وزارت نیرو برای تنظیم و ابلاغ برنامه رسمی قطع برق ادامه دارد.

وی با بیان اینکه قطعی برق بدون اطلاع قبلی سبب بروز ۱۷۲ حادثه محبوسی در آسانسور در ۱۲ روز اخیر در اصفهان شد، گفت: ایجاد اختلال ترافیکی در چهارراه‌ها، آسیب به وسایل الکترونیکی و برقی، خسارت به واحدهای تجاری، نانوایی، مواد غذایی، کشاورزی و شهرک‌های صنعتی از دیگر پیامدهای قطع برق خارج از برنامه مصوب ابلاغی است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: در صورت تداوم شرایط ناترازی انرژی و به‌منظور پیشگیری از بروز موارد مشابه، لازم است پیش از اعمال قطعی برق ناشی از فیدرهای سریع القطع و رله فرکانسی، برنامه‌ریزی لازم توسط شرکت توانیر و وزارت نیرو با تنظیم جدول و ابلاغ به مشترکان برق صورت گیرد.

به گزارش ایرنا، دادستان عمومی و انقلاب اصفهان نیز به شرکت برق منطقه ای توصیه کرد که مراقب باشند در برنامه ریزی قطعی های برق،خسارتی به مشترکان خانگی و صنعتی وارد نشود.‬

به گفته سید محمد یوسفیان در فصل تابستان در استان با شرایط خاصی مواجه هستیم که کل کشور نیز در حوزه مصرف برق با آن روبه روست و لازم است از همه امکانات و توان داخلی استان و شهرستان برای تأمین برق شهروندان استفاده شود.‬

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار