ایجاد شغل برای دانشجویان دغدغه اصلی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان

نشست شورای معاونین آموزشی و مسولین کارگزینی هیات علمی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر در سالن شهید آوینی برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۸۱۳۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱ 21 August 2024

به گزارش «تابناک اصفهان»، پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌های خوب در دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر گفت: اکنون دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر تبدیل به یک دانشگاه اجتماعی شده است و دانشگاه در صنعت، در شهرستان، در همکاری مشترک با ادارات و… رشد چشمگیری داشته است.
نجفی پیشرفت دانشگاه‌های آزاد را حرکت با تحولات جدید دانست و افزود: اکنون دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان در حرکت خود پیشتاز است که استفاده از سامانه کاتب گواه این ادعاست.
وی وجود افراد توانمند در هیات علمی دانشگاه‌ها را لازم و ضروری خواند و ادامه داد: برای استفاده از این ظرفیت هیات علمی فناور وابسته و هیات علمی وابسته در دانشگاه‌های آزاد در حال توسعه است.
ایشان دغدغه اصلی دانشگاه آزاد را ایجاد شغل برای دانشجویان دانست و گفت: امروز دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر با بکارگیری ۶۰۰ دانشجو در شرکت‌های مختلف نشان داده است در خمینی‌شهر دانشجویان رشته‌هایی نظیر رشته مکانیک بیکار نمی‌مانند.
علی حیدری رییس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر با اشاره به تسلیت ایام اربعین سید و سالار شهیدان و ضمن تشکر از حضور مسولین دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در خمینی‌شهر گفت: تعامل بین واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان از جمله طرح تعاون استان ها، تجهیزات، کارکنان و… باعث رشد قابل توجهی در استان اصفهان است که عامل ایجاد این وحدت مدیریت عالی در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان است.
وی رشد ۱۶ درصدی در نو دانشجویان و رشد ۴ درصدی در رشد کل دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر را عامل ایجاد طرح‌های جدید دانست و افزود: جلسات کیفی سازی و کارآمدسازی به صورت هفتگی برگزار می‌شود که در این طرح دروس به صورت تک درس از لحاظ شیوه تدریس و ارتقا آن بررسی می‌شود از جمله زمان، مکان و… در تدریس که در راستای کیفی سازی کار می‌شود.
حیدری اجرای طرح پویش در هر ترم در نمایشگاه را لازم خواند و ادامه داد: معرفی دانشجویان به طرح پژوهش و رصد دانشجو بعد از اجرای طرح پویش از نقاط قوت واحد خمینی‌شهر بوده است که ۶۶۰ دانشجو در طرح پویش تاکنون ثبت شده اند.
حیدری توسعه اکو سیستم فناوری و نوآوری که باعث رشد چشمگیری در توسعه دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوده است را با رشد ۴ برابری در خمینی‌شهر بیان کرد که برکات زیادی داشته است که پخش گزارشات خبری از شبکه یک صدا و سیما و شبکه اصفهان گواه این مدعاست.
وی در ارتقا سنگ رشد این واحد به سطح یک را اظهار کرد و گفت: اکنون آزمایشگاه سنگ در حال ایجاد در خمینی‌شهر است.
حیدری از دیگر برنامه‌ها به برگزاری ۸ همایش علمی در سال گذشته و همچنین برگزاری ۴ همایش در سال جاری، شرکت ۲۶۰۰ دانشجو در طرح نشاط سال گذشته در ۸ زیرشاخه، راه اندازی مرکز تحقیقات انرژی، آزمایشگاه استاندارد بتن، آزمایشگاه استاندارد سنگ، ارتقا هرم هیات علمی و رشد ۳ برابری درآمد غیرشهریه‌ای اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار