با حضور مسئولان و فعالان حوزه فرهنگی رسانه ای؛

استودیو صدا و تصویر «برهان» در مجمع نکو داشت غدیر در مشهد افتتاح شد

با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی رسانه ای استان و اصحاب رسانه، استودیو صدا و تصویر «برهان» موسسه فرهنگی و هنری مجمع نکو داشت غدیر در مشهد افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۸۰۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸ 14 August 2024

به گزارش تابناک رضوی، حسین فلاح مدیر مجمع نکوداشت غدیر در حاشیه این افتتاح با اشاره به اینکه فرهنگ زیربنای توسعه است، عنوان کرد: غدیر، حلقه اتصال نبوت، امامت و ولایت است و ظرفیت پاسخگویی به تمام نیازهای بشری را دارد.

وی افزود: از هر منظری به واقعه غدیر بنگریم نقطه اتصال همه مکاتب بوده و مختص عالم خلقت است و ما تکلیف داریم که غدیر را در جامعه و شهر اسلامی بیش از گذشته پاس بداریم و نشر دهیم.
فلاح بیان کرد: در خطبه غدیر، پیامبر گرامی اسلام می فرماید بالاترین معروف تبلیغ ولایت حضرت علی (ع) است و از این جهت تکلیف سنگینی بر عهده ما قرار دارد.
به گفته وی استودیو برهان، فرصت مناسبی برای تبیین و تبلیغ واقعه غدیر است و باید با تهیه محتوای مناسب برای ترویج فرهنگ غدیر بهترین فرصت را برای تبیین اهمیت این روز بزرگ بوجودآورد.
وی یادآور شد: غدیر حلقه اتصال نبوت با ولایت و امامت است و از این رو تلاش می‌کنیم تا در برنامه ریزی برای بزرگداشت این ایام خطبه غدیر را به مردم معرفی کنیم و در کنار بیان اتفاقاتی که در این روز رخ داد نقش و تاثیر آن را در آینده جامعه به نمایش بگذاریم.
مدیر مجمع نکو داشت غدیر یادآور شد: غدیر یک فرآیند بود و اکنون یک خطبه غدیر از زبان امام علی(ع) و یک خطبه دیگر از زبان امام رضا(ع) در اختیار ما است که می‌توانیم با مطالعه آن به معارف والایی از غدیر دست پیدا کنیم.
لازم به ذکر است؛ در این استودیو امکان ضبط برنامه های آموزشی، ضبط تله تئاتر، برنامه های رادیویی و برنامه‌های تلویزیونی فراهم شده است.
مدیر روابط عمومی مجمع نکو داشت غدیر نیز با اشاره به افزایش سرعت سیر اتفاقات در رسانه و فضای مجازی در سطح ملی و بین المللی و درگیر شدن جامعه با این تغییر و تحولات گفت: بهترین عرصه و مکانی که میتوان در راستای جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی گام برداشت و پیش قراول و خط مقدم همه اتفاقات است، حضور عرصه رسانه و فضای مجازی در رساندن پیام غدیر است.
محمد حسین محمددوست در ادامه اظهار کرد: داده‌های خوبی در مجمع نکوداشت غدیر تولید می‌شود ولی نیاز به شبکه انتشار مناسبی برای این تولیدات محتوایی است تا در اختیارمخاطبان رسانه ها و کاربران فضای مجازی قرار گیرد و تشکیل شورای روابط عمومی می تواند ما را در این را یاریگر باشد.
در این نشست، به سیاست های جدید مجمع نکو داشت غدیر در استفاده از حداکثر ظرفیت های رسانه ای استان و تبیین برنامه ها، اهداف و کارکرد در شورای روابط عمومی مجمع نکو داشت غدیردر حوزه فرهنگ و مفاهیم غدیر، تشریح شد.
همچنین تعدادی از فعالان رسانه و کنشگران فضای مجازی استان، انتقادات، مطالبات، نظرات و پیشنهادات خود را در این حوزه مطرح کردن و در پایان نیز با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است؛ مجتبی محمودی مدیرکل سازمان اسناد و کتابخانه های ملی شرق کشور و رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان، رضا سلیمان نوری رییس هیات مدیره انجمن گردشگری چهارباغ خراسان، عبدالله ابراهیمی مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به همراه چندی از مدیران مسئول رسانه های استان در این نشست حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار