پیام تبریک فرماندار مشهد مقدس به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار

پیام تبریک فرماندار مشهد مقدس به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس در پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار را به جامعه رسانه شهر امام مهربانی‌ها تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۷۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۰ 08 August 2024

به گزارش روابط‌ عمومی معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان مشهد مقدس، چهارشنبه ۱۷ مرداد متن پیام محسن داوری معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

۱۷ مردادماه مصادف با سالروز شهادت خبرنگار انقلابی و متعهد، شهید محمود صارمی است که تا آخرین لحظه زندگی خویش اقدام به مخابره خبر نمود و ثابت کرد یک خبرنگار در هر شرایطی باید رسالت خود را به بهترین شکل ممکن دنبال کند. روحش شاد و یادش همیشه گرامی باد.

باید گفت؛ «خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و فعالان رسانه‌ای» همواره طی ۳ سال گذشته در کنار ما برای تسهیل مطالبات همشهریان تلاش کردند و منعکس کننده مسایل آنان بودند که جای دارد صمیمانه قدردان آن‌ها و قلم‌های مشکل‌گشایی باشیم که برای حل مشکلات مردم تلاش می‌‌کنند. 

در باب یک رسانه کارآمد؛ حرفه‌ای‌گری، تولید محتوا و عمل راهبردی (جریان‌سازی)؛ سه رویکردی است که باید توسط رسانه‌ها همواره مورد توجه قرار داشته باشد تا یک رسانه فعال و پویا را شاهد باشیم.

در پایان اینجانب بار دیگر سالروز گرامیداشت مقام خبرنگار را به همه خبرنگاران شریف شهر امام مهربانی‌ها و طلایه‌داران عرصه اطلاع‌رسانی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و آرزومندم در سایه عنایت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) موفق و موید باشید.

محسن داوری 
معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار