مدیر شرکت بیمه دی در استان خراسان رضوی خبر داد:

ارائه روزانه بیش از 9 هزار خدمت درمانی به مردم خراسان رضوی توسط بیمه دی

مدیر شرکت بیمه دی در استان خراسان رضوی و مشاور مدیرعامل بیمه دی در امور ایثارگران گفت: روزانه بیش از 9 هزار خدمت درمانی به مردم خراسان رضوی توسط بیمه دی ارائه می شود.
کد خبر: ۱۱۷۹۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶ 06 August 2024

به گزارش تابناک رضوی، دکتر مهدی شریعتی فر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران و مراسم تقدیر از اهالی رسانه در آستانه 17 مرداد سالروز شهادت شهید خبرنگار محمود صارمی و روز خبرنگار افزود: حدود 240 هزار نفر در خراسان رضوی تحت پوشش بیمه تکمیلی بیمه دی قرار دارند.
وی ادامه داد: بیش از 20 درصد بیمه تکمیلی در استان خراسان رضوی، مربوط به بیمه دی است و روزانه بیش از 9 هزار خدمت درمانی به مردم خراسان رضوی توسط بیمه دی ارائه می شود.
مشاور مدیرعامل بیمه دی در امور ایثارگران خاطرنشان کرد: یکی از قراردادهای مهم شرکت بیمه دی، ارائه خدمات بیمه درمان تکمیلی به خانواده معزز شهدا، جامعه ایثارگری، جانبازان و آزادگان بوده که جزو افتخارات این شرکت است.
وی افزود: 170 هزار نفر از جامعه ایثارگری در خراسان رضوی تحت پوشش بیمه دی قرار دارند و برای نهمین سال در حال خدمت رسانی به جامعه ایثارگران هستیم.
قراداد بیمه دی با بیش از 700 مرکز درمانی
شریعتی فر با بیان این که بیمه دی در خراسان رضوی با بیش از ۷۰۰ مرکز درمانی از جمله ۲۰۰ داروخانه و ۵۰ بیمارستان خصوصی قرارداد دارد، ادامه داد: بیش از 100 نفر فقط در حوزه درمان در بیمه دی خراسان رضوی مشغول به خدمت رسانی به بیمه شدگان هستند.
وی خاطرنشان کرد: پرداخت خسارت های درمان توسط بیمه دی در خراسان رضوی به روز است و در حال حاضر اسناد مستقیم حواله از جامعه ایثارگران و غیر ایثارگران  تا 10 مردادماه جاری تسویه و پرداخت شده است.
مدیر شرکت بیمه دی در استان خراسان رضوی با تاکید بر به روز بودن پرداخت خسارت مستقیم به جامعه هدف بیمه دی در خراسان رضوی، افزود: پرداخت های این بیمه به مراکز درمانی به روز است؛ به گونه ای که در حال حاضر در رابطه با مطالبات پزشکان پایش، تا ابتدای تیرماه امسال و مطالبات مراکز درمانی تا ابتدای خردادماه امسال پرداخت شده است. 
وی ادامه داد: از اول فروردین ماه امسال تا روز گذشته 15 مرداماه جاری، 320 میلیارد تومان به مراکز درمانی استان پرداخت شده است که رقم قابل توجهی است.
شریعتی فر همچنین گفت: بیش از 35 شرکت بیمه ای در سطح کشور وجود دارد که از این تعداد، 26 شرکت در خراسان رضوی، فعال است. همچنین بیمه دی در سطح کشور دارای ۴۸ شعبه و بیش از هزار و 400 نماینده و کارگزار بوده  و در بیشتر شهرستان ها نماینده دارد.
وی افزود: در خراسان رضوی، بیش از 70 نماینده و بیش از 160 کارگزار شرکت بیمه دی فعالیت می کنند و شرکت بیمه دی دارای نمایندگی در بیشتر شهرستان های استان است.
افزایش سرمایه 45 درصدی بیمه دی
مدیر شرکت بیمه دی در استان خراسان رضوی در ادامه با اشاره به تاسیس شرکت بیمه دی در سوم اسفندماه سال 1383 با مجوز رسمی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی، گفت: موضوع فعالیت شرکت بیمه دی انجام فعالیت بیمه ای مستقیم در انواع بیمه های زندگی و غیر زندگی برابر ضوابط نهاد ناظر است.
وی افزود: کارِ بیمه دی تلفیقی از دانش و تخصص و تجربه برای ارائه خدمات و محصولات بیمه ای مناسب و با کیفیت به مشتریان است و تدوین سیاست های توسعه ای که باعث خلق ارزش و جلب رضایت مشتریان می شود نیز در دستور کار است.
شریعتی فر ادامه داد: با توجه به تاکید مدیرعامل شرکت بیمه دی، باید صنعت بیمه را بیش از گذشته به مردم معرفی کنیم.
وی یادآور شد: کسب رتبه یک توانگری طی چهار سال متوالی از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از جمله افتخارات این مجموعه است.
مدیر شرکت بیمه دی در استان خراسان رضوی افزود: مفتخریم که بیمه دی جزو ۵ شرکت اول و برتر بیمه ای در سطح کشور است. این شرکت همچنین از لحاظ پرتفو، پرداخت خسارت و مشتری مداری هم جزو 5 شرکت برتر بیمه ای کشور است.
وی ادامه داد: شرکت بیمه دی اخیرا افزایش سرمایه چشمگیری داشته که بسیار خوب است و سرمایه این شرکت با 45 درصد افزایش، از پنج هزار و 950 میلیارد ریال به 9 هزار و 500 میلیارد ریال رسید.
بیمه سوگواران حسینی
شریعتی فر در بخش دیگری از این نشست به تشریح خدمات بیمه دی در زمینه های مختلف پرداخت و گفت: یکی از این طرح ها، بیمه سوگواران حسینی است و آمادگی بیمه هیئات مذهبی را با رقم بسیار کم داریم.
رئیس شورای هماهنگی شرکت های بیمه در خراسان رضوی همچنین در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران درباره میزان خسارت پرداخت شده توسط شرکت های بیمه به خسارت دیدگان سیل اردیبهشت ماه امسال مشهد گفت: صنعت بیمه در خراسان رضوی به مالکان بیش از 10 هزار خودرو که فقط از تگرگ آسیب دیده بودند، 220 میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد. در بیمه دی نیز چهار و نیم میلیارد تومان بابت خسارت های چهار هزار پرونده پرداخت شد.
در ادامه این نشست، مدیر شرکت بیمه دی در استان خراسان رضوی به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار