فریاد مردم غزه در هیاهوی جنایت های امریکا و اسرائیل فراموش نشود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: اینک بر ماست که نگذاریم نام و راه شهیدان و ایثارگران دفاع مقدس و جبهه مقاومت به‌ویژه فریاد مردم مظلوم اما مقتدر و حماسه‌ساز غزه در هیاهوی امپراتوری رسانه‌ای جبهه کفر و ظلم به فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۱۱۷۸۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸ 31 July 2024
به گزارش تابناک رضوی، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر امروز در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره ملی فعالان فضای مجازی دفاع مقدس و مقاومت در پیامی به این همایش اظهارداشت: در زمانه‌ای که بشریت با سرعت و پیشرفت خارق‌العاده فناوری‌های نوین و انفجار اطلاعات مواجه است، ضرورت بهره‌گیری از این فرصت بی‌نظیر یک ضرورت و جهاد است. نباید فریاد مظلوم مردم غزه در هیاهوی فعالیت‌های گسترده باند جنایتکار، قاتل و تروریست آمریکا و اسرائیل به فراموشی سپرده شود.
 
وی افزود: لازم است با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای به ویژه فرصت بی‌بدیل و ظرفیت پرقدرت فضای مجازی و فناوری‌های نوین، صدای مردم مظلوم غزه فراموش نشود.
 
سردار کارگر عنوان کرد: خوشبختانه تولید و انتشار روزافزون آثار پرمفهوم، جذاب و اثربخش مرتبط با دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی و حضور گسترده و امیدآفرین جوانان متعهد و انقلابی در این عرصه نشان از آن دارد که به‌ رغم برخی غفلت‌ها و عقب‌ماندگی‌ها، عشق و علاقه جوانان عزیز به‌ویژه صاحبان قلم، اندیشه و رسانه به حفظ و نشر ارزش‌های متعالی دفاع مقدس و مقاومت فزونی یافته و جلوه‌های ایثار و فداکاری، ظلم‌ستیزی و حق‌طلبی در فضای مجازی متجلی و موج‌آفرین است.
 
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در این راستا بهره‌گیری هوشمندانه و همه‌جانبه برای انتقال معارف، ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت، به‌ویژه سبک زندگی ایرانی اسلامی برآمده از آن به آحاد مخاطبین داخلی و خارجی، بویژه نسل جوان و نوجوان یک ضرورت است.
 
وی ضمن تشکر از فعالان مردمی دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به‌ویژه شرکت‌کنندگان در این جشنواره گفت: انتظار می رود با توجه به مطالبه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مبنی بر 100 برابری فعالیت‌های مرتبط با دفاع مقدس و مقاومت شاهد نهضتی عظیم در خلق، تولید و انتشار گسترده آثار باکیفیت، ارزشمند و اثرگذار برای مخاطبان پرشمار و مشتاق گفتمان انقلاب اسلامی در فضای مجازی باشیم.
برچسب ها: غزه ، تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار