اعطای جایزه "احیای امر" به تولیدات رسانه‌ای بین‌المللی رضوی

دبیر اجرایی جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) از انتشار فراخوان بخش بین‌المللی چهارمین دوره این جشنواره برای عموم علاقه‌مندان خبر داد و گفت: امسال اعطای جایزه ویژه «احیای امر» به تولیدات رسانه‌ای بین‌المللی رضوی نیز اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۱۷۸۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۷ 04 August 2024
به گزارش تابناک رضوی، وحدت عماد با بیان این مطلب افزود: دبیر اجرایی جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) از انتشار فراخوان بخش بین‌المللی چهارمین دوره این جشنواره برای عموم علاقه‌مندان خبر داد و گفت: ارتقای کمی و کیفی محصولات رسانه‌ای با مضامین رضوی، شناسایی، شبکه‌سازی بیشتر با تولید و توزیع‌کنندگان محتوای رسانه‌ای مرتبط با فرهنگ و سیره رضوی در عرصه بین‌الملل و همچنین تعمیم و گسترش تولیدات رسانه‌ای مرتبط با سیره رضوی در بستر رسانه‌های گوناگون به‌ویژه رسانه‌های نوین از جمله اهداف اصلی جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) است.
 
وی گفت: شبکه‌سازی و حمایت از پدیدآورندگان آثار رسانه‌ای رضوی و عمق‌بخشی به محتوای رسانه‌ای مرتبط با سیره و معارف رضوی از جمله اهداف دیگر این جشنواره به شمار می‌رود.
 
دبیر اجرایی جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا (ع) محورهای موضوعی جشنواره در سال جاری را شامل 4 بخش اصلی سیره رضوی، دیپلماسی زیارت، خدمت رضوی و هویت مشهدالرضا (ع) عنوان کرد و گفت: بخش‌های بین‌الملل جشنواره نیز به 7 بخش مستند، نماهنگ، پویانمایی و موشن‌گرافیک، برنامه تلویزیونی، صفحه و کانال در شبکه‌های اجتماعی، پویش مردمی نشر محتوای رضوی در شبکه‌های اجتماعی و جایزه «احیای امر» تقسیم شده که در این راستا جوایز ارزنده‌ای نیز به برگزیدگان نهایی اعطا خواهد شد.
 
وی با اعلام اینکه به نفرات برتر و برگزیده هر بخش علاوه بر جایزه نقدی، کمک‌هزینه سفر به مشهد، تندیس ویژه جشنواره و لوح تقدیر اهدا خواهد شد،در خصوص نحوه ارسال آثار به جشنواره خاطرنشان کرد: تمام شرکت‌کنندگان باید با مراجعه به وبگاه جشنواره به نشانی mediafest.razavi.ir  نسبت به تکمیل ثبت‌نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.
 
عماد افزود: آثار، محصولات و خدمات رسانه‌ای باکیفیت، اثربخش و جریان‌ساز با محوریت تبیین و ترویج معارف قرآن و احیاگر مکتب اهل‌بیت (ع) به‌ویژه سنت و سیره رضوی، در هر قالب رسانه‌ای و به هر زبانی می‌توانند شرکت کنند، چراکه در این بخش قالب ارسال اثر آزاد است.
 
دبیر اجرایی جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا (ع) به تقویم زمانی این دوره از جشنواره اشاره کرد و افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 31 شهریور 1403 مصادف با 17 ربیع‌الاول 1446 هجری قمری، به نشانی info-mediafest@razavi.ir ارسال کنند و زمان برگزاری اختتامیه جشنواره و معرفی برگزیدگان نیز آخر دی‌ سال جاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار