بهره برداری از پروژه مجتمع مسکونی 1000 واحدی و برجهای مسکونی فردوسی در مشهد

معاون فنی اجرایی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌شرق کشور گفت: پروژه مجتمع مسکونی 1000 واحدی و برجهای مسکونی فردوسی، در مدت ۵ سال با اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد تومان، به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۱۷۸۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴ 01 August 2024

به گزارش تابناک رضوی، مجید قاسمی هنری در نشست خبری رونمایی از ماکت پروژه مجتمع مسکونی 1000 واحدی و برجهای مسکونی فردوسی، از اتمام این پروژه عظیم در مدت ۵ سال خبر داد و اظهارکرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد تومان، یکی از بزرگترین پروژه‌های مسکونی در منطقه محسوب می‌شود.

معاون فنی اجرایی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌شرق کشور با اشاره به موقعیت ممتاز جغرافیایی و کاربری این پروژه، بر طراحی منحصر به فرد آن تاکید کرد و افزود: با توجه به وسعت و اهمیت پروژه، طراحی آن با نگاهی جامع به یک مجموعه کارآمد شهری صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: این پروژه با احداث هزار واحد مسکونی در زمینی به مساحت ۶ هکتار، نقش مهمی در تامین مسکن در منطقه ایفا خواهد کرد.

قاسمی هنری افزود: با حفظ بیش از ۱۴۰۰ اصله درخت موجود در زمین پروژه، فضایی سبز و دلنشین برای ساکنان و اهالی منطقه ایجاد خواهد شد. همچنین طراحی ساختمان‌ها با در نظر گرفتن جهت بادهای غالب و تامین نور طبیعی برای ۸۵ درصد واحدها، نشان از رویکرد پایدار در این پروژه است.

وی خاطرنشان کرد: با حذف تردد خودروها در محوطه پروژه و کاهش انتشار کربن، پروژه فردوسی به عنوان یک پروژه دوستدار محیط زیست شناخته می‌شود.

وی با اشاره به کسب عنوان شایسته تقدیر در مسابقات جهانی سال گذشته سنگاپور، از اهمیت این پروژه در سطح ملی و بین‌المللی سخن گفت و افزود: پروژه فردوسی علاوه بر تامین نیاز مسکن، الگویی برای توسعه پایدار شهری در کشور خواهد بود.

معاون فنی و اجرایی این شرکت خاطرنشان کرد:با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد و اهمیت این پروژه، انتظار می‌رود پروژه مسکونی فردوسی به یکی از نمادهای توسعه شهری در کشور تبدیل شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار