رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی:

خبرنگار، چشم بیدار و لامسه جامعه است

 رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی گفت:خبرنگار چشم بیدار جامعه و حس لامسه جامعه است و روز خبرنگار روز تکریم از زحمت کشان عرصه اطلاع‌رسانی است.
کد خبر: ۱۱۸۰۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹ 14 August 2024
به گزارش تابناک رضوی، مجتبی محمودی در آئین بزرگداشت روز خبرنگار ویژه تکریم دانش آموز خبرنگاران پانا ضمن گرامیداشت یاد خبرنگار شهید صارمی و تمامی خبرنگاران شهید علی الخصوص شهیدان خبرنگار در غزه و فلسطین که جان خود را در راه انعکاس حقایق و واقعیت های جامعه فدا کردندگفت: خبرنگار تمام تلاش خود را می کند که پل ارتباطی بین مسولین و مردم باشد و در گرما و سرما و در همه ی روزهای سال همیشه پای کار هستند و دردشان از جنس درد مردم زمانه است و تمام تلاششان در پیشبرد آرمانها و در راه توسعه و پیشرفت جامعه است.
وی گفت:یکی از دغدغه‌هاو مسئله‌های امروز فضای رسانه‌ای و سپهر مطبوعات ؛خبرنگاران خلاق و توانمند است که رسانه به آن بشدت نیاز دارد که حضور چنین افرادی کاملا می‌تواند خلاء نیروی انسانی کارآمد رسانه‌ای را پر کند همانند مجموعه پانا که از سنین پایین دانش‌آموزان وارد عرصه رسانه و خبررسانی و خبرگزاری می شوند و مسلما افرادی حرفه‌ای و بسیار پرتوان را تحویل خانواده و جامعه می‌دهند.
محمودی گفت:قطعا پشتوانه می‌تواند خیلی مهم و مستحکم باشد برای سپهر رسانه‌ای کشور عزیزمان ایران بخصوص در حال حاضر که دوران جنگ روایت‌ها است و ما به کادرسازی نیروهای انقلابی بشدت نیازمند هستیم زیرا مخاطب دیروز به کاربر امروز تبدیل شده است و می‌طلبد ما به مهارت‌های مختلف مجهز شویم و به مخاطبانمان و خواسته‌های آنان نزدیک شویم و آنها را درنظر بگیریم.
وی بیان کرد:در عرصه جهانی اگر قرار باشد کار رسانه‌ای انجام دهید سعی کنیدالگوها و قالب ها را یاد بگیرید و جسارت کلیشه شکنی داشته باشید همانطور که من در این برنامه این جسارت را در دانش‌آموز خبرنگاران پانا مشاهده کردم و لذت بردم.
رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان رضوی در پایان گفت: دختران من قدر با هم بودن و دوران جوانی و نوجوانی را بدانید همچنین قدردان اولیا و مربیان حامی اصلی خودتان که همیشه در کنار شما هستند و سازمان دانش آموزی استان خراسان رضوی باشید و تلاش خود را مثل الان برای کشور عزیزمان هیچ وقت دریغ نکنید.
شایان ذکر است این مراسم با حضور مسولین مطبوعات و رسانه استان خراسان رضوی و معاون رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی، مسولین اداره کل آموزش‌وپرورش استان خراسان رضوی و رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان و به میزبانی رئیس و مسولین سازمان دانش‌آموزی استان خراسان رضوی در اردوگاه تربیتی جوادالائمه طرقبه برگزار شد.
 
خبرنگار: حسنا داریوش
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار