پخت ویژه نان برای زائران توسط نانوایی‌های رینگ ۱ و ۲ حرم مطهر رضوی/ فعالیت ۵ نانوایی شبانه‌روزی در ایام دهه صفر

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار شهرستان مشهد مقدس گفت: نانوایی‌های رینگ یک و دو حرم مطهر رضوی در ایام دهه آخر صفر به تعدادی که تعهد شده، پخت ویژه انجام خواهند داد.
کد خبر: ۱۱۸۰۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸ 14 August 2024
به گزارش تابناک رضوی، امیر قربان‌پور در حاشیه نشست کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: بررسی وضعیت پخت نان و عرضه آن به زائران دهه آخر صفر، دستور کار این نشست بود.
 
معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار شهرستان مشهد مقدس با اشاره به تدابیر اتخاذ شده در این کارگروه، ادامه داد: در این جلسه مصوب شد تا نانوایی‌های رینگ یک و دو حرم مطهر رضوی به تعدادی که تعهد شده، پخت ویژه انجام دهند. بر این اساس؛ تعدادی نانوایی‌ مشخص شده‌اند تا برای تحویل نان به مواکب و اسکان‌های هیئات‌ مذهبی اقدام کنند.
 
وی با اشاره به اینکه ۵ نانوایی شبانه‌روزی برای ایام دهه آخر صفر در مشهد تعیین شده است، عنوان کرد: در این کارگروه، سهمیه آرد نانوایی‌های بین راهی و مواکب مشخص و قرار شد تا پیگیری‌ها برای تخصیص این سهمیه دنبال شود.
 
قربان‌پور خواستار شد: هیئات‌ مذهبی که از شهرهای خود به سمت مشهد مقدس حرکت خواهند کرد، قبل از حرکت «کارت کسب و کار» خود را تعریف و به ما کمک کنند تا بتوانیم نان را به راحتی برای آن‌ها تهیه کنیم. همچنین در این حوزه، هیئات‌ مذهبی و مواکب باید با شورای هیئات‌ مذهبی هماهنگی انجام دهند تا کار آن‌ها به سهولت دنبال شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار