رئیس مرکز مدیریت راه‌های سمنان خبر داد

آغاز به کار سامانه‌های ثبت تخلف در محور سمنان- کیاسر

به گزارش تابناک سمنان، رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان سمنان از آغاز به کار سامانه‌های ثبت تخلف عبور و مرور در محور سمنان- کیاسر در حوزه استحفاظی استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۵۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 23 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمدحسین فیروزجائیان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به تأثیر مثبت به‌کارگیری سامانه‌های ثبت تخلف در پیشگیری از تصادفات جاده‌ای افزود: در راستای اجرای پروژه ملی تجهیز راه‌های شریانی کشور به سامانه‌های ثبت تخلفات عبور و مرور، فرآیند اجرای سامانه ثبت تخلفات در محور سمنان- کیاسر در حوزه استحفاظی راه‌های استان انجام شد.

وی بیان کرد: در استان سمنان هر ساله شاهد افزایش تعداد وسایل نقلیه هستیم و با افزایش تردد در محورهای استان، کیفی‌سازی محورهای استان برای کاهش تلفات جاده‌ای ضروری است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان سمنان اضافه کرد: هدف از توجه و هزینه دولت در امر ایمنی جاده‌های برون‌شهری کشور، افزایش سلامت و رفاه مردم است و باید رانندگان با آرامش و تأمل در رانندگی، سفری ایمن برای خود و سرنشینانشان به ارمغان آورند.

فیروزجائیان با بیان اینکه با نصب این سامانه‌ها انتظار می‌رود میزان قابل‌توجهی از سوانح رانندگی در استان کاهش یابد، گفت: با بهره‌برداری از این دستگاه‌ها تعداد سامانه‌های ثبت تخلف بهره‌برداری‌شده در محورهای استان به 56 دستگاه رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار