استاندار سمنان: نظارت بر نانوایی‌ها تشدید می‌شود

استاندار سمنان بر ضرورت افزایش نظارت بر نانوایی‌ها با هدف افزایش کیفیت نان‌ها تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۸۴۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹ 12 September 2024

به گزارش «تابناک سمنان» به نقل از ایسنا، سید محمدرضا هاشمی امروز (۲۱ شهریور ماه) در دهمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان که در استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: برای افزایش کیفیت نان، بهتر است که دوره ویژه آموزشی برای خبازان توسط اداره کل فنی حرفه‌ای استان برگزار شود و نظارت بر نانوایی‌ها نیز توسط بازرسان افزایش یابد.

وی با اشاره به اهمیت نان در سبد غذایی شهروندان، بیان کرد: نانوایی‌ها باید رعایت موارد بهداشتی را در اولویت کار خود قرار دهند.

استاندار سمنان گفت: کارگروه ماده ۱۵ با هدف نظارت بر روند فعالیت نانوایی‌ها و با محوریت سازمان جهاد کشاورزی به‌صورت ماهانه و منظم برگزار می‌شود.

رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان با بیان اینکه در حوزه فرزندآوری و افزایش جمعیت باید علما، تریبون‌داران، اصحاب رسانه و ... با استفاده از ظرفیت‌های موجود، هشدار‌های لازم درباره تهدید‌های تک فرزندی را بیان کنند، افزود: باید افراد یا اماکنی که به سقط غیرقانونی جنین مشغول هستند، شناسایی و با آنها برخورد شود.

وی با اشاره به مطالبه برخی شهروندان درباره جمع‌آوری سگ‌های ولگرد، بیان کرد: در بحث جمع‌آوری سگ‌های ولگرد لازم است شهرداری‌ها اقدامات لازم را انجام دهند تا آسیبی به مردم نرسد.

او به سهم زیاد موتورسواران در تصادف‌های منجر به فوت اشاره کرد و افزود: راهنمایی و رانندگی استان لازم است با موتورسواران متخلف، بویژه افرادی که از کلاه ایمنی استفاده نمی‌کنند برخورد کند تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار