سمنان میزبان مسابقات قهرمانی کشور کاراته دختران و ووشو مردان شد

مسابقات قهرمانی کشور کاراته دختران با حضور 2 هزار ورزشکار و مسابقات قهرمانی کشور ووشو مردان در چهار رده سنی، روزهای پایانی تیر 96 در سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۰۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲ 16 July 2017
به گزارش تابناک سمنان، رئیس هیات کاراته استان سمنان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: سمنان میزبان مسابقات کاراته دختران قهرمانی کشور با حضور 2 هزار ورزشکار و مربی شد.
نرگس افضلی افزود: این مسابقات در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید از شنبه 31 تیر 96 در سالن ورزشی غدیر سمنان آغاز می‌شود و تا دوشنبه دوم مرداد ادامه دارد.
رئیس هیات کاراته استان سمنان با اشاره به این که این مسابقات با حضور تمام استان های کشور برگزار می شود، یاد آور شد: قهرمانان این مسابقات پس از حضور در اردوی تیم ملی به مسابقات جهانی اسپانیا اعزام می شوند.
رئیس‌ هیات ووشو استان سمنان نیز به ایرنا گفت: مسابقات قهرمانی کشور با حضور 300 ووشوکار از سراسر کشور 29 و 30 تیر 96 در استان سمنان برگزار می شود که در بخش مردان و در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سالن شهید تالشی سمنان پیش‌بینی شده است.
مرتضی نبوی با اشاره به این که این مسابقات در سه بخش ساندا، تالو، دوئلین و با حضور 50 نفر از استان سمنان برگزار می شود، به برگزاری مسابقات جام شهرداری تیم ووشو دامغان در لیگ استانی اشاره و اضافه کرد : این مسابقات درون استانی 22 و 23 تیر 96 برای انتخاب ووشوکاران تیم شهرداری دامغان به صورت آزاد در آکادمی ووشو شهرستان دامغان برگزار شد.
37 هزار و 404 ورزشکارسازمان یافته در استان سمنان فعالیت دارند که بیش از 2 هزار نفر در رشته کاراته و بیش از 200 نفر از آن ها عضو رشته ورزشی ووشو هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار