رگبار پراکنده و وزش باد شدید مهمان پایان هفته سمنان

مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت : در 48 ساعت آینده، افزایش ابر، در برخی نقاط به ویژه ارتفاعات رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید برای این استان پیش بینی می شود.
کد خبر: ۴۱۴۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸ 27 April 2017
به گزارش تابناک سمنان، غلامرضا حسنی غربا روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : بر اساس تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، فعالیت سامانه بارشی تا آخر وقت امروز ادامه خواهد داشت و فردا جمعه هشتم اردیبهشت از شدت آن کم می شود.
وی با اشاره به شرایط آب و هوایی استان در 24 ساعت گذشته، اظهار داشت : وزش باد در بیشترین سرعت در شهرستان دامغان استان سمنان به 83 کیلومتر بر ساعت رسید.
وی خاطرنشان کرد : در 24 ساعت گذشته مناطق رضوان با دمای سه درجه سانتی گراد و حسینان دامغان با دمای 30 درجه سانتی گراد، به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بودند.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان یادآور شد : کمینه دمای هوای سمنان امروز تا 12 درجه سانتی گراد و بیشینه آن تا 21 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.


روز گذشته چهارشنبه ششم اردیبهشت 96 در دیباج شهرستان دامغان 10 میلی متر و در سمنان 0.3 میلی متر باران بارید.

وزش باد و بارش باران پدیده بیشتر نقاط استان سمنان در هفته جاری بود و روز سه شنبه پنجم اردیبهشت بارش های پراکنده باعث جاری شدن سیلاب در برخی نقاط استان شده بود که خسارتی نداشت.

سامانه هواگوی 134 آماده ارایه اطلاعات هواشناسی و پیش بینی های جوی استان سمنان در تمام اوقات شبانه روز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار