۴۰ کیلومتر از راههای آسیب دیده از سیل در آهودشت بازسازی شدند

بیش از ۴۰ کیلومتر از راههای آسیب دیده از سیل فروردین ماه سالجاری در منطقه آهودشت شهرستان بازسازی شدند
کد خبر: ۲۷۴۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵ 09 August 2016
احمد ناصر درباره بازسازی و روکش آسفالت منطقه آهو دشت، اظهار داشت: طغیان رودخانه دز در فروردين ماه سالجاری منجر به آبگرفتگی تخریب بیش از دهها کیلومتر راه روستایی در منطقه آهودشت بخش شاوور شده و خسارات جبران ناپذیری به راه های ارتباطی وارد کرده است

وی افزود:پس از وقوع سیل بلافاصله عملیات بهسازی راههای ارتباطی این منطقه با بهره گیری از ماشین آلات این اداره آغاز شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شوش گفت: با بررسی و حضور به موقع عوامل راهداری، کارشناسی وضع موجود و برآورد میزان خرابی ، تامین اعتبار مصوب شده و آغاز عملیات اجرایی در دستور کار قرار گرفت.

ناصر ادامه داد: علاوه بر عملیات بهسازی و روکش آسفالت مسیر ۱۷ کیلومتری آهودشت،جهت لکه گیری و آسفالت راههای شهرستان میزان ۳۰۰ تن قیر اختصاص یافته است.

احمد ناصر با اشاره به حضور مسولين محلی شهرستان ،معاونین استاندار،مدیر کل و معاون وزیر راه و شهرسازی در منطقه آهودشت گفت : در پی بازدید میدانی و ارایه گزارش میزان خسارت وارده به راه های روستایی، مقرر شد مقدار ۲۰ کیلومتر راه از محل اعتبارات سیل ، بهسازی و روکش آسفالت گرم گردد.

وی اظهارداشت : پس از جلسات متعدد با مسئولان مقرر شد مقدار ۲۰ کیلومتر از این راه توسط قرارگاه خاتم بهسازی و روکش آسفالت گرم شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شوش با بیان اینکه مسیر ۱۷ کیلومتری آهودشت علاوه بر عملیات بهسازی و روکش آسفالت گرم ارتقا درجه پیدا نموده و از راه روستایی درجه یک به راه فرعی استاندارد تبدیل میشود گفت : محور روستاهای مزرعه که در هنگام بروز سیل چندین روز به زیر آب رفته و روکش آسفالت آن بطور کامل تخریب شده بود از جمله مسیرهایی است که با اولویت بهسازی و روکش آسفالت گرم خواهد شد.
راه وشهرسازی شوش 
ناصرتصریح کرد: جهت لکه گیری و آسفالت رگلاژی راههای شهرستان به میزان ۳۰۰ تن قیر اختصاص یافته است.

طغيان رودخانه دز در اواخر فروردين ماه امسال موجب آبگرفتگي و يا خسارت به 19 روستاي شهرستان شوش در شمال استان خوزستان شد.

شهرستان شوش با 220 روستا و بيش از 200 هزار نفر جمعيت در فاصله 100 كيلومتري اهواز مركز استان خوزستان واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار