جلوگیری از كاهش تولید 25 هزار بشكه ای در نفت و گاز مارون

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون سه شنبه 13 شهریور ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام رضا(ع) گفت که با احداث خط لوله و انجام اقدامات اصلاحی از کاهش تولید نفت به میزان 25 هزار بشکه در روز در زمان تعمیرات اساسی مخزن ائتلاف کننده جلوگیری شد.
کد خبر: ۱۱۸۳۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵ 03 September 2024

تابناک خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون مهندس قباد ناصری با بیان اینکه احداث خط لوله 10 اینچ انتقال نفت نمکی از واحد بهره برداری شماره 5 به واحد بهره برداری شماره 3 این شرکت بر کیفیت نفت تولیدی نیز تاثیر بسزایی دارد، اظهار داشت:  این خط 18 کیلومتری در 90 روز توسط کارکنان تعمیرات خطوط لوله شرکت احداث شده است که از نظر صرفه جویی در منابع نیز رکوردی شایسته تقدیر به شمار می آید.

وی افزود: خوشبختانه ایده ها و پیشنهادات فنی و عملیاتی کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون همواره موانع نگهداشت یا افزایش تولید را مرتفع ساخته اند؛ به عنوان مثال در همین پروژه با یک ایده خلاقانه و صرف تنها 60 میلیارد ریال، پایداری تولید را تضمین و نفت مورد نیاز مبادی پالایشگاهی و صادراتی را تامین کردیم.

مدیرعامل  شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون همچنین یادآور شد که این شرکت طی سالهای اخیر همواره 100 درصد برنامه تولید خود را تحقق بخشیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار