مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب خبرداد:

تقدیر مدیر عامل شركت ملی نفت ایران از اهتمام ویژه و دستاوردهای كاركنان مناطق نفتخیز جنوب

کد خبر: ۱۱۸۳۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳ 07 September 2024

تابناک خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، علیرضا دانشی، مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در حاشیه نشست هم‌اندیشی مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران با اعضای هیأت مدیره این شرکت، با حضور در جمع خبرنگاران ضمن ابراز خرسندی از شناخت کامل مهندس بورد نسبت به چالش‌ها و مسائل فراروی تولید در مناطق نفتخیز جنوب اظهار کرد:خوشبختانه مهندس بورد، فرزند جنوب است و شناخت کاملی نسبت به مناطق نفتخیز جنوب دارد.

دانشی با اشاره به دستاوردهای نشست هم‌اندیشی امروز اعضای هیأت مدیره با مهندس بورد، بیان کرد: مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در این نشست با اهتمام ویژه‌ای که در امور داشتند، تمامی موارد و مسائل مرتبط با تولید را پیگیری و بررسی کردند.

وی افزود: در این نشست روند تولید در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت مدنظر به مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و هیأت همراه گزارش داده شد و توانستیم رضایت نسبی آنان را کسب کنیم.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در پایان گفت: در این نشست عزم، اراده و موفقیت‌های حاصله از سوی کارکنان این شرکت از سوی مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران مورد توجه واقع شد؛ امیدواریم که با ادامه یافتن این جلسات، موجبات رشد و بالندگی هر چه بیشتر در مناطق نفتخیز فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار