مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در جمع کارکنان ترابری:

افزایش و نگهداشت تولید حاصل نگاه جهادی شما به كار است

کد خبر: ۱۱۸۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۹ 03 September 2024

تابناک خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، آئین رونمایی از ماشین آلات راهسازی و ٣٨ دستگاه مینی بوس مدل H350 با حضور علیرضا دانشی، مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و امیر بصیری، مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید برگزار شد. 

دانشی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی اظهار کرد: بازسازی و نوسازی ناوگان عملیات ترابری در بخش خودروهای سبک تا ماشین آلات سیار؛ ترابری نفت را از واحدی خدمات دهنده به ارگانی تخصصی در صنعت نفت تبدیل کرده که در جهان بی نظیر است.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، جایگاه مدیریت عملیات ترابری در شرکت را جایگاهی مهم و ارزشمند توصیف کرد و بیان داشت: کارکنان خدوم مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید در دولت سیزدهم مجاهدانه پای کار بودند و همگام با مهندس بصیری اقدامات ارزنده ای را به ثمر رساندند. 

وی عنوان کرد: خدماتی که مدیریت عملیات ترابری به صنعت نفت ارائه می‌دهد؛ همواره مغفول مانده بود، اگر این واحد ارزشمند وجود نداشت؛ پیوستگی های ارتباطی میان واحدها متوقف می‌شد. 

 دانشی افزود: خدا را شاکریم که نیروهای مخلص، متدین، ایثارگر، مجاهد و پرتلاش صنعت نفت در مناطق نفتخیز جنوب با نقشه راهی منسجم، اقدامات مؤثر و شایسته ای را در زمینه بازسازی و نوسازی ناوگان ترابری به ثمر رساندند. 

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید را واحدی فوق تخصصی دانست و ادامه داد: پیگیری‌های مصرانه مهندس بصیری و روحیه جهادی کارکنان این مدیریت سبب شد تا این مدیریت در تهیه برخی تجهیزات، خودروها و ماشین آلات خودکفا شود. 

دانشی با بیان اینکه تمام بسترها برای تولید حداکثری در دولت چهاردهم آماده است، ابراز داشت: عملیات ترابری جایی برای سکون نیست و همیشه ذات سیال دارد از این رو تعمیر، نگهداری و نوآوری ناوگان، نگاهی جهادی را می طلبد که در ترابری نفت شاهد آن هستیم.

وی افزایش تولید و صادرات نفت در شرایط تحریمی و به تبع آن افزایش درآمد های ارزی کشور و سرافرازی نظام اسلامی در برابر استکبار جهانی را حاصل پشتیبانی های عملیات ترابری نفت از این صنعت عظیم دانست و از اقدامات صورت گرفته در این مدیریت تشکر و قدردانی کرد.

دانشی در پایان گفت: مدیریت عملیات ترابری نباید تضعیف شود تا بتواند از بخش خصوصی نیز حمایت کند و زیر چتر مدیریت دولتی کار کشور را پیش ببرد.

شایان به ذکر است؛ فعالیت‌های یاد شده گوشه ای از اقدامات انجام شده در راستای ارائه سرویس های تخصصی جهت افزایش و نگهداشت تولید نفت و گاز شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار