ترافیک محور تهران - مشهد در محدوده استان سمنان روان است/ یک کشته و ۹ مصدوم از ۲ تصادف

رییس پلیس راه سمنان با اشاره به ترافیک روان محور تهران - مشهد در محدوده‌ این استان گفت: یک تصادف منجر به فوت در محورهای مواصلاتی سمنان رخ داد.
کد خبر: ۱۱۸۴۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۰ 13 September 2024

به گزارش «تابناک سمنان» به نقل از ایرنا، سرهنگ موسی بزرگی افزود: از بامداد امروز تاکنون واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند در محور تهران - مشهد در محدوده گردنه آهوان یک کشته داشت.

وی ادامه داد: ترافیک در تمامی محور‌های مواصلاتی استان سمنان روان است و انتظار می‌رود رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از وقوع حوادث دلخراش جلوگیری کنند.

رییس پلیس راه سمنان اظهار کرد: یک ربع استراحت بعد از ۲ ساعت رانندگی برای رفع خستگی و خواب‌آلودگی و پرهیز از سرعت غیرمجاز از راهکار‌های پیشگیری از تصادفات است.

پژمان قرائیان رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان هم گفت: واژگونی خودروی سمند در محور دامغان به سمنان بعدازظهر جمعه یک کشته در صحنه و سه مصدوم داشت.

تصادف سمند و تیبا در جاده سرخه - آرادان با ۶ مصدوم

همچنین مدیرعامل هلال‌احمر سمنان اظهار کرد: تصادف ۲ دستگاه خودروی سمند و تیبا در کیلومتر ۶۵ جاده سرخه به آرادان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان صبح جمعه اعلام شد.

حسین درخشان افزود: نجاتگران پایگاه امداد ونجات آرادان در کوتاه‌ترین زمان به محل حادثه اعزام شدند و پس از ارزیابی مشخص شد این تصادف ۶ مصدوم دارد.

وی ادامه داد: نجاتگران هلال‌احمر کمک‌های اولیه و رهاسازی را برای سرنشینان خودرو‌ها انجام و پنج مصدوم را با همکاری اورژانس به مرکز درمانی انتقال دادند و یک مصدوم با رضایت شخصی از رفتن به مرکز درمانی اجتناب ورزید.

استان سمنان بیش از هشت هزار و ۶۱۲ کیلومتر بزرگراه، آزادراه و جاده اصلی و فرعی و راه روستایی دارد، بیش از ۶۰۰ کیلومتر از مسیر بیش از ۹۰۰ کیلومتری محور تهران - مشهد از استان سمنان عبور می‌کند که به دلیل تردد سالانه بیش از ۱۵ میلیون نفر از جاده‌های استان سمنان، یکی از محور‌های پرترافیک کشور به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار