مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان:

۱۰۰۰ کلاس درس در خوزستان بهسازی می شود

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان از اجرای مرحله دوم شهید عجمیان با هدف شاداب سازی و بهسازی یک هزار کلاس درس در قالب ۲۶۰ مدرسه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۳۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰ 07 September 2024

تابناک خوزستان: محمد سعیدی پور ظهر امروز شنبه در جلسه‌ای با حضور دبیر قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر از افزایش مناطق اجرای طرح شهید عجمیان در خوزستان خبر داد و گفت: اجرای طرح بهسازی مدارس پیش از این در ۱۷ منطقه آموزشی در حال اجرا بود که هم اکنون به ۲۴ منطقه افزایش یافته است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان خوزستان اظهار کرد: مرحله دوم طرح شهید عجمیان در استان خوزستان با هدف شاداب سازی و بهسازی یک هزار کلاس درس در قالب ۲۶۰ مدرسه، با همت نوسازی مدارس و همکاری ادارات آموزش و پرورش، قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر و گروه‌های مردمی و جهادی در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: بعد از اجرای موفقیت آمیز طرح شهید عجمیان در سال گذشته و توزیع اقلام در مدارس کم برخوردار استان خوزستان، مرحله دوم این طرح با اعتبار ۴ میلیارد تومان تا پایان شهریور ماه در استان اجرا خواهد شد.

گفتنی است، هدف از طرح مذکور، ترویج و ارتقا روحیه جهادی و ایجاد فضای مناسب جهت آشنایی و همکاری دانش آموزان با گروه‌های جهادی و استفاده از ظرفیت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای، کاردانش و بهره‌وری از مهارت‌های کسب شده توسط دانش آموزان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار