کشف بیش از ۱۵۴ کیلوگرم حشیش در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ۱۵۴ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش در بازرسی از یک خودرو سواری که با سرعت در حرکت بود، کشف شد.
کد خبر: ۱۱۸۲۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰ 01 September 2024
به گزارش «تابناک خراسان جنوبی» به نقل از ایرنا، سردار حسن شجاعی نسب روز یکشنبه در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی اخباری را مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محور‌های استان دریافت کردند و تیم‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع اعزام شدند.
 
وی بیان کرد: ماموران هنگام کنترل جاده‌های خراسان جنوبی به یک سواری پژو ۴۰۵ که با سرعت در حرکت بود، مشکوک شدند و با علایم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.
 
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: راننده سواری با مشاهده پلیس بر سرعت خودرو افزود و متواری شد که ماموران خودرو را تعقیب کردند و پس از طی مسافتی با برتری عملیاتی پلیس، متهمان با رها کردن خودرو متواری و بلافاصله توسط پلیس دستگیر شدند.
 
وی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی رها شده، ۱۵۴ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش کشف شد، تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر که متهمان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
سردار شجاعی نسب با اشاره به اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی و با به کارگیری همه امکانات برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند، گفت: برخورد ماموران انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر قاطع و بدون اغماض است و پلیس اجازه جولان و سرکشی به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار