چهار باند قاچاق سوخت و کالا در خراسان جنوبی متلاشی شد

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: سه باند سازمان یافته قاچاق سوخت و یک باند قاچاق کالا از ابتدای امسال تاکنون در این استان شناسایی و متلاشی شده است.
کد خبر: ۱۱۸۲۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱ 26 August 2024
به گزارش «تابناک خراسان جنوبی» به نقل از ایرنا، سردار حسن شجاعی نسب روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در حوزه مقابله با قاچاق کالا و سوخت از ابتدای امسال ۲۱ طرح اجرایی شده که کشف ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق، توقیف هزار و ۶۶۰ دستگاه خودرو شوتی را به همراه داشته است.
 
وی از شناسایی سه باند سازمان یافته قاچاق سوخت خبر داد و گفت: در این رابطه ۳۰ دستگاه خودرو همچنین ۷۵ تانکر و تریلی حامل سوخت قاچاق در استان توقیف شد.
 
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: اقدام اولویت دار پلیس تمرکز بر عوامل اصلی قاچاق سوخت بوده که ۷۵ دستگاه خودروی سنگین حامل سوخت قاچاق از ابتدای امسال توقیف شده است.
 
وی همچنین از متلاشی شدن یک باند سازمان یافته قاچاق کالا در استان خبر داد و گفت: ارزش ریالی کالا‌های قاچاق کشف شده از ابتدای امسال هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال بوده است و مبارزه جدی در این زمینه ادامه دارد.
سردار شجاعی نسب همچنین گفت: ۴۴۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیاتی با تلاش ماموران پلیس در شهرستان خوسف کشف و ضبط شد.
 
وی افزود: چند روز قبل ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و فرماندهی انتظامی شهرستان خوسف مطلع شدند که گروهی از قاچاقچیان قصد دارند محموله مواد مخدر را منتقل کنند لذا تحرکات آنها مورد رصد قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران هنگام کنترل محور‌های استان ۲ دستگاه سواری پژو که قصد عبور از مناطق کویری را داشتند، شناسایی و در عملیات غافلگیرانه خودرو‌ها را متوقف کردند که در بازرسی از آنها ۴۴۶ کیلوگرم تریاک کشف شد و ۲ متهم نیز دستگیر شدند.
 
وی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون هفت هزار و ۵۸۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط نیرو‌های انتظامی در استان خراسان جنوبی کشف و ۳۷ باند حمل و توزیع مواد مخدر متلاشی شده است.
 
سردار شجاعی نسب از توقیف ۵۰۶ دستگاه خودرو و دستگیری سه هزار و ۲۲۲ قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و گفت: این متهمان با ۲ هزار و ۸۹۲ پرونده به مراجع قضایی معرفی شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار