۴ هزار لیتر قاچاق سوخت دپو شده در خراسان جنوبی کشف شد

طی چند عملیات پلیس خراسان جنوبی ۴ هزار و ۴۰۰ لیتر قاچاق سوخت دپو شده در شهرستان‌های سرایان و قاین کشف شد.
کد خبر: ۱۱۸۰۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱ 17 August 2024
به گزارش «تابناک خراسان جنوبی» به نقل از مهر، فرمانده انتظامی شهرستان سرایان ظهر شنبه از کشف ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق دپو شده در یکی از انبار‌های بخش آیسک این شهرستان خبر داد.
 
سرهنگ مهدی شکوهی راد اظهار داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام شدند که در بازدید انجام شده تعداد ۱۱ بشکه سوخت حاوی ۲ هزار و۴۰۰ لیتر گازوئیل که فاقد مجوز از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بود کشف شد.
 
وی بیان داشت: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان سرایان خاطرنشان کرد: قاچاق کالا به ویژه دپو اقلام یارانه‌ای به ویژه سوخت که مخل امنیت اقتصادی می‌باشد خط قرمز پلیس بوده و پلیس با حضور فعال و هوشمندانه در سطح جامعه اجازه فعالیت به سودجویان و هنجار شکنان را نخواهد داد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان قاین نیز از کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق به صورت دپو در این شهرستان خبر داد.
 
سرهنگ علیرضا فولادی اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان قاین با کسب خبری مبنی بر دپوی سوخت قاچاق در یک منزل مسکونی واقع در این شهرستان بلافاصله رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
 
وی بیان داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات فنی پلیسی محل دپوی سوخت قاچاق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از محل شناسایی شده ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق دپو شده کشف کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان قائنات بیان داشت: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار