خراسان جنوبی قهرمان رقابت‌های تیمی زورخانه‌ای نوجوانان ایران شد

رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان جنوبی گفت: تیم قدرتمند استان در رقابت‌های تیمی زورخانه‌ای نوجوانان ایران مقام نخست را کسب کرد و قهرمان شد.
کد خبر: ۱۱۷۹۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹ 09 August 2024
به گزارش «تابناک خراسان جنوبی» به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حامد مقری روز جمعه افزود: مسابقات ورزش زورخانه‌ای قهرمانی نوجوانان کشور با حضور ۲۷۴ شرکت کننده از ۲۸ استان کشور به میزبانی استان همدان برگزار شد.
 
وی ادامه داد: نوجوانان کشور در رشته‌های مهارت‌های فردی و تیمی زورخانه‌ای باعنوان یادبود پهلوان شهید محمدابراهیم مبر در مجموعه ورزشی علیمرادیان شهرستان نهاوند واقع در شهر نهاوند استان همدان با یکدیگر به رقابت پرداختند.
 
رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان جنوبی اظهار کرد: بر همین اساس در رشته تیمی، تیم قدرتمند استان با یک اجرای بی نقص و عالی توانست با کسب ۲۴۳ امتیاز بالاتر از همه رقبای شرکت کننده، مقام اول این دوره از مسابقات را برای استان به ارمغان آورد و بر سکوی قهرمانی بایستد.
 
وی اضافه کرد: در این دوره از رقابت‌ها، تیم‌های استان‌های تهران و اصفهان پس از خراسان جنوبی در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
 
حجت الاسلام مقری با اشاره به ترکیب تیم افتخارآفرین اعزامی استان به این مسابقات عنوان کرد: آقایان علی اصغر اکبری و محمدحسین خدابخشی به عنوان مربی و امیرمحمد دلیری نیا، الیاس تازه روز، علی مقری، رسول فوایدی، امیرعلی مکی، ابوالفضل سورگی و امیرعلی یاری نیز به عنوان اعضای تیم در این مسابقات حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار