توقیف ۳۲ خودرو شوتی در خراسان جنوبی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از کشف ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق و توقیف ۳۲ دستگاه خودروی شوتی در اجرای هشتمین طرح مقابله با سوخت قاچاق در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۱۴۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰ 21 August 2024
به گزارش «تابناک خراسان جنوبی» به نقل از ایرنا، سرهنگ یدالله دهقان روز چهارشنبه دراین باره اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، هشتمین مرحله طرح استانی مقابله با خودرو‌های شوتی و قاچاقچیان سوخت در قالب طرح ضربتی ۲۴ ساعته در محور‌های مواصلاتی سطح استان برگزار شد.
 
وی افزود: مأموران با انجام ایست و بازرسی‌های مقطعی وکنترل محور‌های مواصلاتی استان به ۳۲ دستگاه خودروی شوتی مشکوک شدند و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بیان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده ۴۵ هزار لیتر انواع فراورده‌های نفتی به ارزش ۲۷ میلیارد ریال کشف کردند.
 
وی از شهروندان خواست به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.
 
توقیف ۱۲دستگاه خودروی شوتی در قاینات
 
فرمانده انتظامی قاینات هم گفت: ماموران انتظامی ۱۲ دستگاه خودروی شوتی و سوختکش را توقیف و هشت هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق را کشف کردند.
 
سرهنگ علیرضا فولادی اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان قاینات در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به ۱۲ دستگاه خودرو مشکوک شدند و خودرو‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
 
وی بیان کرد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار هشت هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان قاینات افزود: مأموران در این خصوص ۱۲ دستگاه خودرو توقیف و ۱۲ نفر متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
وی یادآور شد: قاچاق از عوامل ناامنی اقتصادی است و پلیس با عوامل قاچاق به شدت و برابر قانون برخورد می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار