استاندار خراسان شمالی بر خروج اصناف مزاحم از شهر بجنورد تاکید کرد

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر لزوم خروج صنایع مزاحم و آلاینده از شهر بجنورد گفت: تمامی دستگاه‌های متولی باید در این زمینه همکاری کنند.
کد خبر: ۱۱۸۲۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۷ 31 August 2024

به گزارش «تابناک خراسان شمالی» به نقل از ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: زمینی برای ایجاد مجتمع صنفی و صنعتی در منطقه کلاغ آشیان شهرستان بجنورد جانمایی شده و قرار است انتقال صنایع آلاینده مرکز استان با همت شرکت شهرک‌های صنعتی اجرایی شود.

وی با اشاره به تصویب کلیات ایجاد این مجتمع صنفی و صنعتی افزود: ایجاد این مجتمع باید با لحاظ کردن حقوق دولتی و رعایت مسائل زیست محیطی انجام شود.

وی با اشاره به انجام سرشماری عمومی کشاورزی در پاییز امسال گفت: انتظار می‌رود همه دستگاه‌ها همکاری لازم را در اجرای این طرح داشته باشند تا با به دست آوردن نتایج درست، بتوانیم تصمیم گیری و برنامه ریزی مناسب برای استان داشته باشیم.

ابلاغ بخشنامه تهیه لایحه بودجه ۴۰۴

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی نیز در این نشست با اشاره به ابلاغ بخشنامه تهیه و تنظیم لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ کل کشور از سوی دولت گفت: دستگاه‌های اجرایی استان پیشنهاد‌ها و نظرات خود را در این باره به سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعلام کنند.

مرتضی بهزادفر اظهار کرد: اولویت در لایحه بوجه سال آتی، تامین مالی برای طرح‌ها با پیشرفت فیزیکی بالا است که در سال‌های ۴۰۴ و ۴۰۵ قابل افتتاح هستند، همچنین طرح‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری و سفر دولت به استان‌ها در اولویت قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی در ارائه پیشنهاد‌ها برای تدوین لایحه بودجه سال آتی، تعهدات وزارت خانه‌ها در سفر مقام معظم رهبری و سفر دولت را لحاظ کنند افزود: برخی از دستگاه‌ها تعهدات خود در اجرای مصوبه‌های سفر رهبری را محقق نکرده اند که انتظار می‌رود در این زمینه پیگیری‌های لازم را از وزارت خانه‌ها داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار