عاملان فروش برای حل کمبود سیمان از بورس خریداری کنند

معاون صنایع و معادن اداره کل صمت خراسان شمالی گفت: عاملان فروش برای حل کمبود سیمان در استان مقدار بیشتری از این محصول را از بورس خریداری کنند.
کد خبر: ۱۱۸۲۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱ 26 August 2024
به گزارش «تابناک خراسان شمالی» به نقل از ایسنا، مهیار مشایخی با اشاره به اینکه مدتی است در بازار این استان موضوع کمبود شدید سیمان مطرح شده است به طوریکه شرکت‌های توزیع بتن از این موضوع گلایه‌مند شده‌اند، اظهارکرد: موضوع توسط دستگاه‌های ذی‌ربط پیگیری و مورد بررسی قرار گرفت به طوریکه بعد از پیگیری‌های انجام شده و صحبت با مسئولان تولید و توزیع سیمان و بنا به گفته آنها مشکل حل شده است.
 
وی افزود:، اما دوباره در خبر‌ها موضوع کمبود سیمان مطرح شده و امروز گروهی از این اداره کل برای بررسی مجدد موضوع مامور شده‌اند تا ببینند مشکل چه چیزی است، ولی با صحبت‌هایی که با کارخانه سیمان بجنورد انجام شده مدیران این کارخانه اعلام کرده اند که طی هفته ۳۷ تا ۴۰ هزار تن سیمان تولید می‌شود که در بورس قرار داده می‌شود، اما بیشتر از ۱۰ هزار تن خریداری نمی‌شود.
 
مشایخی ادامه داد: در حال حاضر سیمان به اندازه کافی در بورس برای فروش گذاشته می‌شود و خرید آن کم است و عامل‌های توزیع سیمان می‌توانند آن را بیشتر خریداری کنند تا اگر متقاضی بیشتری وجود دارد بتوانند پاسخ آنها را بدهند.
 
وی تصریح کرد: از سوی دیگر شرکت‌های توزیع بتن که ببشترین گلایه‌ها برای کمبود سیمان از سوی آنها است، آنها نیز می‌توانند به میزان نیاز خود از بورس خریداری داشته باشند.
 
این مقام مسئول بیان کرد: اورهال و قطعی برق کارخانه سیمان بجنورد سبب شده تا مقداری از تولیدات این کارخانه کاهش یابد و از سوی دیگر اوج ساخت و ساز‌ها نیز موجب شده تا نیاز به این محصول در استان بیشتر احساس شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار