افزون بر ۱۶ نقطه حادثه خیز خراسان‌شمالی رفع شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: ۱۶ نقطه حادثه خیز این استان در سه سال اخیر رفع و اقدامات لازم در این خصوص انجام شد.
کد خبر: ۱۱۸۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲ 21 August 2024
به گزارش «تابناک خراسان شمالی» به نقل از ایرنا،مهدی رشیدی اظهارکرد: همچنین در این مدت بیش از ۱۷۰ کیلومتر راه روستایی احداث، آسفالت و زیرسازی شد در حالی که میانگین سال‌های قبل این میزان از ۲۵ کیلومتر تجاوز نکرده بود.
 
وی افزود: بیش از ۷۶۰ کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال شامل، ۳۵۰ کیلومتر اصلاح شبکه فرسوده و بیش از ۴۱۰ کیلومتر خط انتقال انجام شد که اقدامی بی نظیر در حوزه آب و فاضلاب استان است.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی اضافه کرد: بیش از ۷۰۰ کلاس درس در قالب ۱۹۰ طرح تحویل و آماده شده است.
 
وی ادامه داد: خراسان شمالی با وجود اینکه بیست و دومین استانی بود که اجرای فیبر نوری به آن ابلاغ شد، اما سومین استانی بود که یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر فیبر نوری اجرا کرد.
 
رشیدی تاکید کرد: افزایش جذب اعتبارات در بخش سازمان مدیریت و برنامه ریزی انجام شد و برای اولین بار شاهد افزایش تعداد مصوبات ماده ۲۳ در استان بودیم.
 
وی بیان کرد: در آستانه هفته دولت، دستگاه‌های اجرایی و روابط عمومی‌ها باید از این فرصت بهترین استفاده را کرد و با اطلاع رسانی درست مردم را در جریان اقدامات انجام شده قرار دهند.
 
وی با بیان اینکه طی حدود ۲ سال و نیم گذشته اقدامات قابل توجهی در راستای ارتقای زیرساخت‌ها در تمام بخش‌های استان انجام شده است عنوان کرد: اقدامات حاصل همدلی و هم افزایی تمام مدیران دستگاه‌ها و در راس آن با راهبری استاندار محقق شده است.
 
خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمالشرق کشور واقع است و ۲۵ نقطه شهری دارد که ۴۴ درصد از جمعیت این استان در روستا‌ها سکونت دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار